تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

تعیین کلانتری بهارستان برای مراجعه خانواده افراد مفقود در فاجعه پلاسکو

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته درمحدوده ساختمان پلاسکو هیچ گونه مورد امنیتی گزارش نشده است.
رویداد۲۴-فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته درمحدوده ساختمان پلاسکو هیچ گونه مورد امنیتی گزارش نشده است.

سردار حسین اشتری گفت: از ساعات ابتدایی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو درکنار نیروهای آتش نشان و سیار نیروهای امدادی شاهد حضور عوامل انتظامی در محل حادثه هستیم.

وی افزود: محوطه به طور کامل از سوی عوامل انتظامی تحت کنترل قرار دارد و تلاش کرده ایم ترافیک را نیز در مسیر منتهی به ساختمان پلاسکو برطرف کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی در محدوده ساختمان پلاسکو گزارش نشده است، اظهار کرد: هیچ مورد امنیتی در 24ساعت گذشته گزارش نشده و خوشبختانه از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.

سردار اشتری با اشاره به تعیین کلانتری بهارستان به منظور مراجعه خانواده های افراد مفقود شده، تصریح کرد: خانواده های که از زمان وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو اطلاعی از اقوام خود ندارند و گمان می کنند که آنها در زیر آوار مانده اند می توانند به کلانتری بهارستان مراجعه کرده و مراحل اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی اعمال شده در مسیر منتهی به ساختمان پلاسکو اذعان کرد: از روز گذشته برخی محدودیت های ترافیکی درمسیر منتهی به چهارراه استانبول و خیابان جمهوری اعمال شده واین محدودیت ها همچنان برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان این است که فردا همزمان با شروع هفته از تردد های بی مورد در محدوده ساختمان پلاسکو اجتناب کرده و درصورت امکان از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان