تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

تکذیب اعلام مفقودی ۲۵ نفر توسط خانواده‌هایشان

رئیس پلیس تهران ضمن تأیید نکردن خبر مراجعه 25 خانواده به پلیس و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده‌شان تاکید کرد: تنها مرجع اعلام آمار در این خصوص سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه پلاسکو است.
رویداد۲۴-رئیس پلیس تهران ضمن تأیید نکردن خبر مراجعه 25 خانواده به پلیس و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده‌شان تاکید کرد: تنها مرجع اعلام آمار در این خصوص سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه پلاسکو است.

او ضمن اشاره به اخبار منتشر شده به نقل از خود درخصوص مراجعه 25 خانواده به پلیس و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده‌شان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: ما این موضوع را تکذیب می‌کنیم و هیچ آماری را منتشر نمی‌کنیم. تنها مرجع اعلام آمار در این خصوص آقای ملکی سخنگوی ستاد مدیریت بحران است.

رئیس پلیس تهران افزود: پلیس امنیت اقدامات لازم جهت شناسایی تمام کسانی که در این ساختمان اشتغال یا حضور داشته‌اند را آغاز کرده است و گزارش آن به صورت جداگانه به مردم اعلام می‌شود.

او همچنین درخصوص ارائه آمار تلفات و مفقودین این حادثه از سوی نیروی انتظامی گفت: برخی مدعی‌اند که ناجا آماری را از مفقودین و تلفات این حادثه منتشر کرده است که این را تکذیب می‌کنم و ما هیچ‌گونه آماری درخصوص آسیب‌دیدگان نخواهیم داد و مسوول این امر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی است و آنها آمارها را اعلام خواهند کرد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم که چنانچه تاکنون نزدیکانشان به خانه مراجعه نکرده‌اند به پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و این مساله را اعلام کنند. همچنین کسبه نیز درخصوص اموال از بین رفته‌شان می‌توانند با مدارک لازم هویتی و همچنین اوراق مبنی بر آنکه در ساختمان پلاسکو دارای مغازه یا سرقفلی بوده‌اند به پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند. علاوه بر آن کلانتری 109 بهارستان نیز از دیشب مسوولیت نگهداری و حفظ اموال شناسایی شده ساختمان پلاسکو را برعهده گرفته است.

وی تاکید کرد: پلیس در حوزه امنیتی و ترافیکی حضور پیدا می‌کند و از ارائه آمار خودداری خواهد کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان