تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

برانکو در سودای تداوم یکه تازی/ منصوریان ماموریت دشواری در آبادان پیش رو دارد

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در حالی آهسته آهسته به هفته های حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک می شود که تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی حساب خود را از دیگران جدا کرده و برای رسیدن به قهرمانی، رقابت جذابی را در صدر جدول رده بندی دنبال می کنند.
رویداد۲۴-شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در حالی آهسته آهسته به هفته های حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک می شود که تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی حساب خود را از دیگران جدا کرده و برای رسیدن به قهرمانی، رقابت جذابی را در صدر جدول رده بندی دنبال می کنند.
همچنین در قعر جدول رده بندی نیز، تلاش ماشین سازی تبریز، صبای قم، سایپا تهران و سیاه جامگان برای رهایی از سقوط، تماشایی است.
روز یکشنبه و در دیدار آغازین، تیم رده شانزدهمی و قعرنشین ماشین سازی که نشانی از یک تیم امیدوار کننده برای رهایی از سقوط ندارد، در جدالی حساس و سرنوشت ساز میزبان صبای قم رده پانزدهمی است. نتیجه این دیدار می تواند در سرنوشت تیم های سقوط کننده، تاثیر زیادی داشته باشد.
پیکان تهران که با هدایت «مجید جلالی» در فصل جاری امیدوار کننده نشان داده است، در دیداری مهم از تراکتورسازی رده دومی پذیرایی خواهد کرد تا آقا معلم فوتبال ایران نبرد حساسی با «امیر قلعه نویی» داشته باشد.
تراکتورسازی بعد از تساوی خانگی مقابل نفت آبادان که موجب افزایش اختلاف در صدر جدول رده بندی با پرسپولیس شد، دیگر نمی خواهد امتیازی را به راحتی از دست بدهد.
در سومین دیدار روز یکشنبه و در ورزشگاه تختی آبادان در دیداری که می تواند نقش مهمی در آینده «علیرضا منصوریان» داشته باشد، صنعت نفت آبادان در حضور تماشاگران متعصب خود میزبان استقلال تهران است.
استقلال در جام حذفی از گردونه مسابقات کنار رفت و در لیگ برتر نیز نشانی از یک تیم خوب و امیدوار کننده ندارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که شکست احتمالی در مقابل نفت آبادان به منزله پایان حضور «علیرضا منصوریان» در استقلال خواهد بود. مربی جوان و البته محبوب استقلالی ها در این فصل با وجود هزینه های زیاد برای خرید بازیکنان، نتوانست نتایج خوب و امیدوار کننده ای را برای هواداران رقم بزند.
روز دوشنبه و در ادامه بازی های هفته هجدهم، استقلال خوزستان که هفته گذشته برابر آبی پوشان تهران به پیروزی مهمی رسید، از سپاهان اصفهان میزبانی می کند؛ دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم مطرح از اهمیت بالایی برخوردار است.
تیم های پرنوسان پدیده مشهد و نفت تهران دیگر بازی این هفته را برگزار می کنند و سایپا با هدایت «حسین فرکی» در نبردی مهم به مصاف سیاه جامگان با سرمربیگری «خداداد عزیزی» می رود. سایپا و سیاه جامگان که برای رهایی از انتهای جدول تلاش می کنند، باید برای افزایش امیدواری های خود به پیروزی برسند.
ذوب آهن و فولاد هم در حالی به میدان می روند که هر دو تیم در هفته گذشته به نتیجه خوبی نرسیده اند.
در آخرین دیدار این هفته نیز، پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز است.
سرخپوشان تهران که برای تداوم نتایج مثبت و صدرنشینی خود به پیروزی فکر می کنند، در حالی میزبان گسترش هستند که نماینده تبریز بارها ثابت کرده که برابر حریفان مطرح به نتایج خوبی دست پیدا می کند.
**برنامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران به این شرح است:
*یکشنبه سوم بهمن ماه/
ماشین سازی تبریز - صبای قم / ساعت 14
پیکان تهران - تراکتورسازی/ ساعت 15:45
صنعت نفت آبادان - استقلال تهران / ساعت 16:45
*دوشنبه چهارم بهمن ماه/
استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان / ساعت 14:45
پدیده مشهد - نفت تهران/ ساعت 14:45
سایپا تهران - سیاه جامگان مشهد / ساعت 15
ذوب آهن اصفهان - فولادخوزستان / ساعت 16:40
پرسپولیس تهران - گسترش تبریز ساعت 16:45
**جدول رده بندی:
1-پرسپولیس تهران / 38 امتیاز
2-تراکتورسازی تبریز/ 34 امتیاز
3-ذوب آهن اصفهان/ 29 امتیاز
4-سپاهان اصفهان/ 26 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 3
5-پیکان تهران / 26 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 2
6-استقلال تهران/ 25 امتیاز
7-گسترش تبریز/ 24 امتیاز
8-فولادخوزستان/ 23 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 2
9-نفت تهران/ 23 امتیاز و تفاضل گل منهای یک
10-استقلال خوزستان / 21 امتیاز
11-صنعت نفت آبادان/ 20 امتیاز
12-پدیده مشهد/ 18 امتیاز
13-سیاه جامگان مشهد/ 15 امتیاز
14-سایپا تهران/ 14 امتیاز
15-صبای قم/ 12 امتیاز
16-ماشین سازی تبریز/ 8 امتیاز
ورزشی**3783**1584
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان