تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

قالیباف با کدام تخصص عملیات نجات پلاسکو را فرماندهی می‌کند؟ (فیلم)

شهردار تهران امروز در راستای پیگیری آنچه در پی حادثه پلاسکو رخ داد، به همراه چند تن از آتش‌نشانان فداکار، از طریق تونلی وارد تونل‌های زیر ساختمان شده تا شاید کوره‌راهی برای یافتن افراد مانده در زیر آوار ناشی از آتش‌سوزی پنج‌شنبه بیابند.
رویداد۲۴- شهردار تهران امروز در راستای پیگیری آنچه در پی حادثه پلاسکو رخ داد، به همراه چند تن از آتش‌نشانان فداکار، از طریق تونلی وارد تونل‌های زیر ساختمان شده تا شاید کوره‌راهی برای یافتن افراد مانده در زیر آوار ناشی از آتش‌سوزی پنج‌شنبه بیابند.

به گزارش رویداد۲۴، اما مسئله اینجا است که چرا محمدباقر قالیباف به‌عنوان شخصی که هیچ تخصصی در این حوزه ندارد، باید با آتش‌نشان‌ها همراه شود و واضحاتی که آن‌ها به‌خوبی بر آن مسلط هستند را بار دیگر برایشان توضیح دهد و روند کار آن‌ها را کندتر کند.

در فیلمی که از لحظات حضور قالیباف در تونل‌های پلاسکو منتشر شده او سعی می‌کند آتش‌نشان‌هایی که دوره‌های تخصصی برای کنترل و به نتیجه رساندن این‌گونه شرایط را دارند را راهنمایی کند.  

رسانه‌های مختلف نیز فیلمی که از این لحظات ضبط شده را با عنوان «شهردار تهران در حال فرماندهی عملیات نجات در تونل‌های زیر پلاسکو» دست‌به‌دست می‌کنند. سؤال اینجا است که قالیباف با کدام تخصص این عملیات را فرماندهی می‌کند؟

دانلود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
تخصص گازانبری
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان