تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵

۳هزارساختمان مانند پلاسکو ایمنی ندارند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۳ هزار ساختمان ناایمن در تهران داریم گفت: بعد از بروز حادثه پلاسکو تامین اجتماعی کارگران این ساختمان را بیمه کرد.
رویداد۲۴-عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۳ هزار ساختمان ناایمن در تهران داریم گفت: بعد از بروز حادثه پلاسکو تامین اجتماعی کارگران این ساختمان را بیمه کرد.

مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به جلسه ای که امروز شورایی ها در خصوص پلاسکو داشتند اشاره کرد و گفت: در این جلسه در خصوص مراحل مدیریت آوار برداری اطفای حریق و بیرون آوردن زیر آوار ماندگان حفر تونل ها مباحث مختلفی مطرح شد.

وی در خصوص علت بروز حادثه گفت: برررسی علت حادثه را در شورا بررسی می می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه 3 هزار ساختمان در تهران ایمنی لازم را ندارند گفت: به این ساختمان های اخطارهای لازم داده شده ولی شهرداری ضمانت اجرایی ندارد و در این زمینه باید قوه قضاییه و وزارت کار ورود کنند.

به گفته شاکری 14 مورد تذکر مکتوب داریم که به مالکان پلاسکو داده شده و آنها بی توجهی کرده اند و به وزارت کار نیز ارسال شده است ولی پلمبی از سوی مسولان انجام نشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: این ساختمان 560 واحد داشته است و تعداد زیادی کارگر در این مکان مشغول به کار بوده اند.

وی گفت: تامین اجتماعی اقدام به بیمه این افراد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آوار برداری گفت: آوار برداری در این حجم بی سابقه است و اصلا مشخص نیست چه زمانی کار به اتمام برسد.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در پلاسکو مستقر است و همچنین قرار است مدیریتی بر روی اخبار منتشر شده انجام شود تا از شایعه پراکنی جلوگیری شود.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان