تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵

نحوه کمک‌رسانی قرارگاه خاتم‌الانبیاء به آواربرداری پلاسکو /ادای احترام پدافند هوایی ارتش

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت:به محض اعلام نیاز مجدد آمادگی داریم که دستگاه‌های جدیدی را وارد عمل کنیم. این دستگاه‌ها شامل جرثقیل‌های بلند، بیل‌های تخصصی و دستگاه‌های برش و خمش است.
رویداد۲۴-معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت:به محض اعلام نیاز مجدد آمادگی داریم که دستگاه‌های جدیدی را وارد عمل کنیم. این دستگاه‌ها شامل جرثقیل‌های بلند، بیل‌های تخصصی و دستگاه‌های برش و خمش است.

سرهنگ روح الله صدرا ضمن حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو، درباره پیش بینی زمان پایان کار آوار برداری گفت: پایان کار آواربرداری بستگی به حجم آن دارد اما احتمالا بیش از یک هفته زمان می‌برد چرا که سازه ساختمان فلزی است و در هم تنیدگی مصالح کار را عقب می‌اندازد. همچنین این امکان وجود دارد که در سازندگی‌های آینده منطقه با تدابیری که مسئولان می‌اندیشند حضور داشته باشیم.

وی در خصوص نحوه کمک رسانی قرارگاه خاتم الانبیاء در جریان این حادثه اظهار کرد: در آغاز حادثه پلاسکو، قرارگاه خاتم الانبیاء به دستور سردار عبدالهی با تمام قوا وارد عمل شد و دستگاه‌های زیاد به همراه نیروهای مجرب را به این کار اختصاص داد. بیش از 100 نیروی متخصص و 20 دستگاه سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به محض اعلام نیاز مجدد آمادگی داریم که دستگاه‌های جدیدی را وارد عمل کنیم. این دستگاه‌ها شامل جرثقیل‌های بلند، بیل‌های تخصصی و دستگاه‌های برش و خمش است.

ادای احترام پدافند هوایی ارتش به جان باختگان حادثه پلاسکو

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛

قرارگاره پدافند هوایی خاتم‌النبیاء ارتش جمهوری اسلامی به دلیل وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و با نیمه برافراشته کردن پرچم ایران در مراسم صبحگاه خود، به جانباختگان ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به دستور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به حسب وظیفه از همان ساعات اولیه حادثه ساختمان پلاسکو تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای آواربرداری راه به محل اعزام کردند.

 

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان