تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

پوشاک ورزشی در حادثه پلاسکو آسیبی ندیده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی اعلام کرد که بازار لوازم و پوشاک ورزشی در حادثه پلاسکو آسیبی ندیده است.
رویداد۲۴-رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی اعلام کرد که بازار لوازم و پوشاک ورزشی در حادثه پلاسکو آسیبی ندیده است.

رمحمد امین زاده گوهری گفت: لوازم و پوشاک ورزشی و یا واحدهایی که پوشاک ورزشی عرضه کنند در ساختمان پلاسکو وجود نداشت و صنف پوشاک ورزشی آسیب خاصی در این حادثه ندیده است.

وی ادامه داد: البته مغازه‌های لوازم و لباس ورزشی در بازار کویتی‌ها در کنار پلاسکو وجود دارد و به دلیل برخی تخریب‌هایی که در ان محل صورت گرفت برخی مغازه‌های پوشاک ورزشی آسیب جزیی دیده‌اند اما خسارت چندان جدی نبوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت تولیدات داخلی پوشاک ورزشی عنوان کرد:‌ در سال جاری با کمک‌هایی که از طرف دولت انجام شد و همچنین افزایش تعرفه واردات پوشاک ورزشی، وضعیت پوشاک داخلی بهبود پیدا کرده و تا حدودی رونق گرفته است.

امین زاده گوهری تصریح کرد: بسیاری از تولیدات داخلی ما که در سال‌ها قبل نمونه بودند و جنس‌های خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کردند و تیم‌های ملی ما ازپوشاک آن‌ها استفاده می‌کردند به تعطیلی کشیده شدند اما خوشبختانه پس از مدتی دوباره در حال رونق گرفتن هستند.

وی همچنین درباره وضعیت واردات پوشاک و لوازم ورزشی گفت: در دولت گذشته حجم واردات پوشاک بسیار افزایش یافته بود و مشخص نبود که چگونه این اجناس وارد می‌شد. این در حالی بود که برخی تولیدات ورزشی ما به کشورهای روسیه، ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شد اما بعد در سال‌های گذشته به وارد کننده پوشاک ورزشی تبدیل شدیم به طوری که ۷۵ درصد از این بازار را در داخل جنس‌های بنجل چینی تشکیل می‌داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی اضافه کرد:‌ خوشبختانه وضعیت تولیدات داخلی لوازم و پوشاک داخلی بهتر شده و جلوی واردات بی رویه گرفته شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلاسکو ، حوادث ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان