تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
مسجدجامعی:

بنابر اعلام هیات امنای پلاسکو در طبقات بالا مخزن گازوئیل وجود نداشته/هیچ کارگاه تولیدی در ساختمان پلاسکو نبوده است

احمد مسجدجامعی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز صبح هیئت مدیره ساختمان پلاسکو با اعضای شورای شهر تهران گفت: براساس سخنان اعضای هیئت امنا هیچ کارگاه تولیدی در ساختمان پلاسکو نبوده و به همین دلیل ابزار تولیدی چندانی در آوار باقی نمانده است. همچنین وجود مخزن گازوئیل در طبقات بالا به هیچ وجه صحت ندارد و منبع آب آتش‌نشانی و منبع آب شرب در پشت‌بام وجود داشته است.
رویداد۲۴-احمد مسجدجامعی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز صبح هیئت مدیره ساختمان پلاسکو با اعضای شورای شهر تهران گفت: براساس سخنان اعضای هیئت امنا هیچ کارگاه تولیدی در ساختمان پلاسکو نبوده و به همین دلیل ابزار تولیدی چندانی در آوار باقی نمانده است. همچنین وجود مخزن گازوئیل در طبقات بالا به هیچ وجه صحت ندارد و منبع آب آتش‌نشانی و منبع آب شرب در پشت‌بام وجود داشته است.

وی ادامه داد: بنابر اعلام حاضران در جلسه؛ شغل پلاستیک‌فروشی در کل مجموعه نبوده و داخل رواهروها و راه‌پله‌ها نیز به هیچ وجه انبار کالا نبوده است.

مسجدجامعی اظهار کرد: آتش‌نشانی تنها یک بار اخطاریه‌ای به شورای ساختمان در خصوص ضرورت ایجاد پله فرار داده است که این اخطاریه توسط شورای ساختمان به نماینده مالک در طبقه چهاردهم ساختمان که دفتر مالک (بنیاد مستضعفان) تحویل شده است.

این عضو شورای شهر افزود: براساس اعلام هیئت امنای ساختمان پلاسکو طی بازدید آتش‌نشانی در چند ماه گذشته از این ساختمان اعلام شده که وضعیت شیر و شلنگ‌های داخل پلاسکو که از قبل تعبیه شده قابل قبول است و آتش‌نشانی نقص اصلی را نداشتن پله فرار در ساختمان اعلام کرده است.

مسجدجامعی ادامه داد: در این جلسه بر فداکاری، همکاری و شجاعت آتش‌نشانان در این حادثه تاکید شد و همچنین ایجاد ساختمان در محل فعلی مورد تقاضای نمایندگان و کسبه بود.

این عضو شورای شهر در پایان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم تشییع آتش‌نشانان از فداکاری آنها تقدیر کرد.

وی همچنین در پایان گفت: ‌شرکت‌کنندگان از طرف هیئت امنای ساختمان پلاسکو آقایان البرزپور، جوادی، ابراهیم خانی، ابراهیمی و محمدی بوده‌اند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان