تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

گزینه عراقی پرسپولیس از بازیکن تراکتور مشورت گرفت

سعد ناطق مدافع ۲۲ ساله عراقی که باشگاه نیروی هوایی عراق رضایتنامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کرده در مصاحبه‌ای از تیم جدیدش پرسپولیس حرف می‌زند.
رویداد۲۴-سعد ناطق مدافع ۲۲ ساله عراقی که باشگاه نیروی هوایی عراق رضایتنامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کرده در مصاحبه‌ای از تیم جدیدش پرسپولیس حرف می‌زند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مدافعی كه علاوه بر بازی در پست دفاع میانی قادر است در پست هافبك دفاعی هم بازی كند.

بالاخره رضایتنامه‌ات صادر شد، چه زمانی به ایران می‌آیی؟
به زودی به ایران می‌آیم تا ان‌شاءالله در تهران به صورت رسمی قراردادم را با تیم جدیدم پرسپولیس به مدت یك فصل و نیم منعقد كنم.
برای حضور در ایران با چه بازیكنانی مشورت كردی؟
با كرار كه عضو تیم تراكتورسازی است حرف زدم و او به من گفت، تنها تیمی كه امسال رقیب جدی تیمشان برای عنوان قهرمانی محسوب می‌شود پرسپولیس است.
از پرسپولیس چه شناختی داری؟
بالاخره پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست و همه علاقه‌مندان به فوتبال خصوصاً فوتبال‌دوستان كشورهای همسایه ایران، خیلی خوب پرسپولیس را می‌شناسند. من هم از پرسپولیس شناخت دارم و می‌دانم كه چه تیم بزرگ و پرطرفداری را برای بازی كردن انتخاب كرده‌ام، تیمی كه در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی لیگ برتر ایران هم به شمار می‌آید.

از برانكو چطور، از او شناخت داری؟
خیلی خوب می‌دانم كه برانكو سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را داشته و جدا از پرسپولیس در چند كشور دیگر آسیایی هم مربیگری كرده و واقعاً خیلی خوشحالم كه چنین مربی بزرگی مرا مورد تأیید خودش قرار داده و مرا خواسته است.

در چه پست‌هایی می‌توانی بازی كنی؟
من در پست دفاع میانی كه پست مورد نظرم محسوب می‌شود قادر به بازی هستم البته در پست هافبك دفاعی هم می‌توانم بازی كنم.
اما می‌دانی كه در این پست‌ها، پرسپولیس سیدجلال حسینی و كمال كامیابی‌نیا را دارد كه مهره‌های ثابت تیمشان هم به شمار می‌آیند، از نیمكت‌نشینی ناراحت نمی‌شوی؟!
فوتبال به هیچ بازیكنی ضمانت و به قولی گارانتی برای بازی كردن نمی‌دهد. من هم می‌دانم كه در پرسپولیس چه همبازیان گردن‌كلفت و باقدرتی دارم و طبیعتاً هیچ بازیكنی هم از ذخیره بودن خوشش نمی‌آید به همین دلیل خودم را برای یك چالش و مبارزه بزرگ آماده كردم تا ان‌شاءالله به تركیب برسم.
در لیگ قهرمانان آسیا چه شرایطی را برای پرسپولیس متصور هستی؟
می‌دانم كه پرسپولیس سابقه چند عنوان سومی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد اما جای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در ویترین تیم پرافتخار پرسپولیس خالی است به همین دلیل دوست دارم در كنار بازیكنان و مربی تیم جدیدم در آسیا هم بهترین بازی‌ها را انجام داده و ان‌شاءالله با صعود از گروهمان به مراحل بعدی برسیم و حتی شانس قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم تا انتظارات میلیونی هواداران‌مان را برآورده سازیم.
در پرسپولیس چه شماره‌ای را بر تن خواهی كرد؟
در نیروی هوایی عراق شماره 3 را می‌پوشیدم اما در پرسپولیس هر شماره‌ای كه بدهند آن را بر تن می‌كنم چون شماره خاصی مد نظرم نیست!
سابقه حضور در المپیك را هم داری؟
بله در المپیك قبلی، در تیم ملی كشورم حاضر بودم و حتی در دیداری كه مقابل برزیل و نیمار برگزار شد در تركیب تیم ملی امید عراق حاضر بودم، دیداری كه با نتیجه یك- یك به پایان رسید و اتفاقاً نیمار هم گل برزیل را زد. در المپیك قبلی واقعاً تیم قدرتمندی داشتیم و با ارائه نمایش‌های پرقدرت، چشم تمام دنیا را به فوتبال كشورمان خیره كردیم!
راستی از سیدجلال حسینی شناخت داری؟
خوب می‌دانم كه سیدجلال حسینی بهترین دفاع ایران است، اتفاقاً بازی‌های او را در تیم ملی ایران دیده‌ام به همین دلیل هم دوست دارم از تجربه سیدجلال استفاده كنم و به قولی از او یاد بگیرم.
 و حرف آخر...
پرسپولیس را انتخاب كردم تا فوتبالم بیشتر به چشم بیاید و با بازی در ایران و لیگ قهرمانان آسیا، ان‌شاءالله طوری بازی كنم و بدرخشم كه از پرسپولیس به اروپا ترانسفر شوم.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان