تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

بیش از 12 هزار درخواست برای «ترور ترامپ» طی دو هفته

از زمان تحلیف دونالد ترامپ در دو هفته گذشته تاکنون مردم در بیش از 12 هزار توییت خواستار ترور رئیس‌جمهور جدید آمریکا شده‌اند.
رویداد۲۴- از زمان تحلیف دونالد ترامپ در دو هفته گذشته تاکنون مردم در بیش از 12 هزار توییت خواستار ترور رئیس‌جمهور جدید آمریکا شده‌اند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، کاربران رسانه‌های اجتماعی مانند زاخاری بنتون 24 ساله از اوهایو همین حالا هم متهم به تهدید رئیس‌جمهور آمریکا هستند و مدونا، خواننده سرشناس آمریکایی نیز به دلیل اینکه گفته بود می‌خواهد کاخ سفید را منفجر کند، مورد سرزنش قرارگرفته است.

تیم فرنکلین، نماینده ویژه سابق خدمات محرمانه گفت که این آژانس احتمالاً این حجم تهدیدات و دیگر روندهای این‌گونه را پیش از بازرسی مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس برآوردهای موسسه نظرسنجی گالوپ، دونالد ترامپ نخستین رئیس‌جمهور آمریکا است که با کمتر از 50 درصد محبوبیت وارد کاخ سفید می‌شود. 

جستجوی دو کلمه کلیدی «ترور ترامپ» نشان داد که از 20 ژانویه تاکنون بیش از 12 هزار کاربر در توییتر از این کلمه استفاده کرده‌اند.

اما مرکز خدمات محرمانه احتمالاً بسیاری از این کاربران رسانه‌های اجتماعی را به حال خود خواهد گذاشت. فرانکلین گفت: «آن‌ها در منزل هرکسی که نظرات توییتری منفی داشته باشد را نخواهند زد.»

بلکه این آژانس اجرای قانون به دنبال روندهای مشخص خواهد بود، مانند کسانی که بارها تهدید می‌کنند یا جزئیات مشخصی را از برنامه خود برای سرنگون کردن رئیس‌جمهور مطرح می‌کنند.

بنسون از اوهایو در روز انتخابات توییت کرده بود: «دیپلماسی. احمق‌ها. از همه شما متنفرم. می‌خواهم تمام شما رای دهندگان را منفجر کنم.» دقایقی بعد وی توییت کرد: «هدف همسرم ترور ترامپ است. اهمیتی نمی‌دهم اگر محکوم به حبس ابد شوم. این مرد لیاقت زنده ماندن ندارد.»

نظرات شما
پیشخوان