تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

بازخوانی اتهام تبانی در دربی 9نفره!

عادل فردوسی‌پور 4سال پیش هم در برنامه نود به بازخوانی ماجراهای دربی 9نفره پرداخته بود
رویداد۲۴-عادل فردوسی‌پور 4سال پیش هم در برنامه نود به بازخوانی ماجراهای دربی 9نفره پرداخته بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور شب گذشته در برنامه نود به بررسی ماجرای دربی 9 نفره معروف پرداخت. دربی ای که پرسپولیس در آن 9 نفره شد و برخی از استقلالی ها می گویند بین دو نیمه از ما خواستند بازی مساوی تمام شود و گرنه عواقبش را باید خودمان به گردن بگیریم. فردوسی پور اما پیش از این هم در برنامه دوم بهمن ماه سال 91 خود، یک بار دیگر پرونده این دربی را باز کرده بود.  آن روزها درست زمانی بود که برای اولین بار علی فتح الله زاده از توصیه ای که برای آرام بازی کردن تیمش پس از 9 نفره شدن پرسپولیس دریافت کرده بود گفته بود. ماجرای دربی  9 نفره در آن برنامه 4 سال پیش از زبان چندین نفر از بازیکنان و مسولین باشگاه استقلال و پرسپولیس اینطور بیان شده بود:

رضا حسن‌زاده و علی لطیفی دو بازیکن سابق استقلال صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را تایید کردند و نصرالله عبداللهی هم در مورد آن دربی گفت: «آقای فائقی آمد به ما گفت آرام بازی کنید. بین دو نیمه به جای اینکه من با بازیکنان حرف بزنم، داشتند به من می‌گفتند که آرام بازی کنید.» اما از آن طرف علی انصاریان و محمود خوردبین، بحث مطرح شده از سوی استقلالی‌ها را سبک خواندند و آن را تکذیب کردند.

سعید فائقی هم در مورد آن دربی گفت: «من به نصرالله عبداللهی گفتم آرام‌تر بازی کنید. به پروین هم گفتم نترسید، آن اتفاقی که فکر می‌کنید رخ نمی‌دهد. به داور هم گفتم بیشتر حواسش جمع باشد.» پس از این صحبت‌ها، افشین پیروانی روی خط آمد و جواب ادعای استقلالی‌ها را داد. پیروانی گفت: «من در آن بازی کاپیتان پرسپولیس بودم. وقتی نه نفره شدیم می‌خواستیم تیم را به نشانه اعتراض بیرون ببریم. اما آقای فائقی آمد کنار خط و با ما صحبت کرد و گفت بازی را ادامه بدهید. آقایان استقلالی برایشان خوب نیست که قبل از دربی این جنجال را راه انداخته‌اند. ما سه برد بزرگ در تاریخ دربی داریم. یکی 6 تای سال 52. یکی همان تساوی در دربی 9 نفره. یکی هم برد پارسال که ایمون زاید هت تریک کرد. آقایان فیلم‌های مربوط به برد 6 تایی را که نابود کرده‌اند. دربی 9 نفره را هم دارند این‌طوری توجیه می‌کنند. در سال‌های آینده هم حتما یک بهانه‌ای برای سه گل ایمون زاید می‌آورند.»


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان