تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

هاشمی‌نسب: ۵ بازی آخر پرسپولیس تشریفاتی است/ از طارمی تا بیرانوند در دفاع خوب عمل می‌کنند

مهدی هاشمی‌نسب مربی سیاه‌جامگان و بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است تیم برانکو لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
رویداد۲۴-مهدی هاشمی‌نسب مربی سیاه‌جامگان و بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است تیم برانکو لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: او در مورد صدرنشینی پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس افتخار دهه ۷۰ را یک بار دیگر تکرار خواهد کرد و من معتقدم که این تیم ۵ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد. شرایط روحی و روانی این تیم بالاست و از طرفی بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی پیدا کردند. این تیم یک سر و گردن از تمامی تیم‌های لیگ برتر بالاتر است. امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم حریفانش را زمینگیر کند.

او در خصوص عملکرد فوق‌‌العاده پرسپولیس در خط دفاعی تأکید می‌کند: این موضوع فقط به خط دفاعی و گلر مربوط نمی‌شود. از مهدی طارمی تا بیرانوند همه کارهای دفاعی را خوب انجام می‌دهند و این آمار به خاطر ساختار دفاعی پرسپولیس است. هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس اجازه بازیسازی به حریف را نمی‌دهند و این موضوع فشار زیادی را روی خط دفاعی ایجاد نمی‌کند. پرسپولیس یک تیم کامل است و امیدوارم چنین تیم‌هایی در لیگ ایران تعدادشان زیاد باشد.

هاشمی‌نسب در خصوص تقابل با صبا در هفته بیست‌ویکم و اینکه خیلی‌ها تقابل دو تیم را به ‌عنوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قلمداد می‌کنند، می‌گوید: این بازی برای ما مهم است اما حساس نیست. حساسیت با مهم بودن فرق دارد و ما بچه‌ها را آگاه کرده‌ایم که این برای‌مان مهم است. شرایط سیاه‌جامگان روز به روز بهتر می‌شود و ما برای بازی بعدی تمامی نفرات را در اختیار داریم. در بازی‌های گذشته با مشکل مصدومیت و محرومیت مواجه بودیم اما الان شرایط بهتری داریم.

او ادامه داد: شاید همچنان نقطه ضعف داریم اما بچه‌ها تلاش می‌کنند تا این ضعف‌ها به کمترین حد برسد. صبا هم برای ما تیم قابل احترامی است و مطمئناً یک رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود. آنها مربی خوبی دارند، صمد مرفاوی همشهری من است و او را دوست دارم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و ما در نهایت مقابل صبا امتیاز بگیریم. احساس می‌کنم روند رو به رشدی داشته‌ایم و امیدوارم در بازی‌های آینده وضعیت بهتری پیدا کنیم. امیدوارم با نتایج خوب نه ‌تنها در لیگ برتر بمانیم بلکه در میانه‌های جدول قرار بگیریم.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان