تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

نهاوندیان:ایران‌هراسی در دنیا خریداری ندارد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید براینکه امروز اجماع جهانی علیه ایران باطل شده و پروژه ایران‌هراسی در دنیا خریداری ندارد، گفت: یاوه‌گویی دشمنان هیچ خللی در روحیه استقامت ملت بصیر ایران مقابل ظلم و استکبار وارد نمی‌کند.
رویداد۲۴- رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید براینکه امروز اجماع جهانی علیه ایران باطل شده و پروژه ایران‌هراسی در دنیا خریداری ندارد، گفت: یاوه‌گویی دشمنان هیچ خللی در روحیه استقامت ملت بصیر ایران مقابل ظلم و استکبار وارد نمی‌کند.

محمد نهاوندیان پیش از ظهر امروز با سخنرانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در زاهدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: بدون شک در دنیای امروز تهدیدهای بیهوده راه به جایی نمی‌برد و آنچه مسلم است، کسی نمی‌تواند با تهدید خللی در اتحاد و انسجام ملت ایران وارد کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز اقشار مختلف ملت بصیر ایران و به‌ویژه قشر جوان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فریاد استقلال سر دادند و نشان دادند یاوه‌گویی دشمنان هیچ خللی در روحیه استقامت آنها مقابل ظلم و استکبار وارد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز اجماع جهانی علیه ایران باطل شده و پروژه ایران‌هراسی در دنیا خریداری ندارد، خاطرنشان کرد: دولت با همراهی مردم با انسجام، صبوری و انتخاب مسیر درست توانست تورم 40 درصد را به کمتر از 10 درصد برساند؛ زنجیره‌های تحریم ظالمانه را بشکند و در مراجع بین‌المللی ثابت کند که همه یاوه‌سرایی‌ها در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران غلط است.

نهاوندیان عنوان کرد: استقلال یعنی اینکه با وجود تحریم‌های طولانی مدت دشمنان و دسیسه‌هایی که قیمت نفت را پایین آورد، این ملت توانست با همه مشکلات اقتصادی مقابله کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی جهت نمایش چهره‌ای غیرواقعی و خشن از اسلام، تصریح کرد: دشمنان اسلام هرگز موفق نمی‌شوند با تصویرسازی دروغین چهره اسلام محمدی(ص) را خدشه‌دار کنند و اسلام روز به روز در حال گسترش است.

وی با اشاره به دستاوردهای گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب و به‌ویژه در سال‌های اخیر، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر روحیه انقلابی همواره در حال حرکت رو به جلو بوده و دستاوردهای نظام همواره در حال گسترش است.

نهاوندیان ادامه داد: این اسلام که با انقلاب امام خمینی(ره) آغاز شده، با رهبری رهبر معظم انقلاب با صلابت و نگاه عمیق انقلابی به پیش خواهد رفت و هر سال و هر روز نتایج پیشرفت‌های بیشتری را نصیب ما می‌کند و این انسجام و یکپارچگی در همه جبهه‌ها اعم از جبهه سیاست خارجی، داخلی و اقتصادی آثار خودش را نشان می‌دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام ملت بصیر ایران در عرصه‌های مختلف برکات زیادی داشته، گفت: این اتحاد و حضور در صحنه، در سال جاری که سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است به میدان گسترده اقتصاد مقاومتی تبدیل شده. امروز دانشجویان، مخترعان، داشمندان و مردم ما می‌توانند کشور را به صحنه پیروزی ملت ایران تبدیل کنند.

وی با اشاره به معضل بیکاری در کشور، بیان کرد: حل معضل بیکاری نیازمند ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و دولت هم در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

نهاوندیان با بیان اینکه دولت یازدهم در سال‌های اخیر رشد منفی 6.8 درصدی اقتصادی کشور را به بالای 7 درصد رسانده، عنوان کرد: دولت در 2 سال اخیر به طور متوسط 700 هزار شغل در کشور ایجاد کرده و در سیستان و بلوچستان نیز پروژه‌هایی زیرساختی در حال اجراست که زمینه اشتغال بخشی از جوانان بیکار این استان را فراهم کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تنها راه حل معضل اشتغال و ایجاد شغل برای جوانان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به پروژه‌های عظیم در حال اجرا در سیستان و بلوچستان، گفت: پروژه‌های عظیم راه‌آهن چابهار- زاهدان- مشهد، گازرسانی به استان و توسعه سواحل مکران از جمله اقداماتی است که به زودی تحولی بزرگ و تعداد زیادی شغل در این استان ایجاد می‌کند

منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان