تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

سوتی جدید دونالد ترامپ در اتاق بیضی (تصویر)

مارتین هینریچ، سناتور دموکرات مجلس آمریکا روز گذشته طی توییتی برای دونالد ترامپ توضیح داد که نباید کلید اطلاعات محرمانه را روی میز رئیس‌جمهور رها کند.
رویداد۲۴- مارتین هینریچ، سناتور دموکرات مجلس آمریکا روز گذشته طی توییتی برای  دونالد ترامپ توضیح داد که نباید کلید اطلاعات محرمانه را روی میز رئیس‌جمهور رها کند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از نشریه هیل، در پی انتشار عکسی از آسوشیتدپرس که نمای بسته‌ای از کلید طلایی آویزان از کیف قفلی اطلاعات محرمانه روی میز رئیس‌جمهور را به تصویر می‌کشید، در حساب کاربری توییتر خود برای ترامپ نوشت: «هرگز کلید یک کیف اطلاعات محرمانه را در حضور افرادی که از نظر امنیتی تأیید نشده‌اند، روی میز رها کن.»

این تصویر روز چهارشنبه در طول جلسه دونالد ترامپ با برایان کرانیچ، مدیرعامل اجرایی شرکت اینتل در اتاق بیضی که برای توضیح برنامه این شرکت جهت سرمایه‌گذاری بیش از هفت میلیارد دلار در یک کارخانه مستقر در آریزونا برگزار شد، گرفته شده است.

احتمال ندارد که بسیاری از صلاحیت افراد حاضر در این اتاق، از جمله خبرنگاران و  کرانیچ از نظر امنیتی برای دسترسی به اسناد محرمانه و طبقه‌بندی‌شده، تأیید شده باشد.

سوتی جدید دونالد ترامپ در اتاق بیضی (تصویر)

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان