تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

معرفی فلاش حرفه‌ای HVL-F45RM از سونی

شرکت سونی هم‌زمان با لنز‌های FE 100mm F2.8 STF GM OSS و FE 85mm F1.8، یک فلاش اکسترنال کامپکت و کوچک به نام HVL-F45RM را معرفی کرده است که گفته می‌شود برای استفاده روی دوربین‌های سری a7 سونی ایده‌آل هستند.
رویداد۲۴- شرکت سونی هم‌زمان با لنز‌های FE 100mm F2.8 STF GM OSS و FE 85mm F1.8، یک فلاش اکسترنال کامپکت و کوچک به نام HVL-F45RM را معرفی کرده است که گفته می‌شود برای استفاده روی دوربین‌های سری a7 سونی ایده‌آل هستند. 

به گزارش رویداد24 به نقل از نورنگار، این فلاش دارای عدد راهنمای 45 روی حساسیت ISO 100 و سرعت شارژ مجدد آن 2.5 ثانیه است. با هر بار شارژ کامل باطری‌های این فلاش، می‌توانید با آن 270 شات بزنید. علاوه بر این، فلاش HVL-F45RM دارای یک فلاش LED برای نوردهی پیوسته نیز می‌باشد که می‌توانید از آن برای نوردهی در هنگام فیلم‌برداری با دوربین‌های سینمایی نیز استفاده کنید.

فلاش HVL-F45RM می‌تواند تا 5 گروه از فلاش‌های رادیویی دیگر را تا حداکثر 3 فلاش در هر گروه، از راه دور (تا برد 30 متر) کنترل کند. بنابراین هم‌زمان می‌توان 15 گروه از فلاش‌های رادیویی را با آن کنترل کرد. همچنین فلاش HVL-F45RM می‌تواند 3 گروه فلاش سه‌تایی را نیز به‌صورت نوری یا اپتیکال کنترل کند و همان‌طور که می‌توان حدس زد، خود این فلاش می‌تواند هم به‌صورت اپتیکال و هم `رادیویی، از راه دور کنترل شود.

معرفی فلاش حرفه‌ای HVL-F45RM از سونی

سر این فلاش به چپ و راست با زاویه 180 درجه و رو به بالا 150 و رو به پایین تا 8 درجه حرکت می‌کند. از امکانات فوق‌العاده این فلاش، نمایشگر دیجیتال، دکمه چهار جهته کنترل دوربین و دکمه قابل برنامه‌ریزی است که کنترل آن را بسیار ساده می‌کند. این فلاش در برابر رطوبت و گرد و خاک عایق‌بندی شده است و کار با آن را در شرایط محیطی نامساعد ساده می‌کند. فلاش HVL-F45RM نیز همانند دو فلاش جدید سونی، از ماه آینده با قیمت 400 دلار وارد بازار می‌شود و می‌توانید آن را در ایران از فروشگاه اینترنتی نورنگار سفارش دهید.

معرفی فلاش حرفه‌ای HVL-F45RM از سونی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان