تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

استقلال دندان عقل پرسپولیس را کشید

اصلاً تعجب ندارد که استقلال در شهرآورد این‌گونه ظاهر می‌شود‌؛ تیمی که هم به موقع رو به بازی مستقیم می‌آورد، هم بازی را می‌بندد، هم حمله می‌کند و هم در وقت مقتضی دفاع‌.
رویداد۲۴-اصلاً تعجب ندارد که استقلال در شهرآورد این‌گونه ظاهر می‌شود‌؛ تیمی که هم به موقع رو به بازی مستقیم می‌آورد، هم بازی را می‌بندد، هم حمله می‌کند و هم در وقت مقتضی دفاع‌.

روزنامه خبرورزشی نوشت: استقلال شهرآورد را هم این‌گونه آغاز کرد. البته یک شروع بد که با گل سروش رفیعی حتی می‌توانست شهرآورد برای این تیم تمام شود.
استقلال منهای نیمه اول که گل‌هایش را با آرامش کامل به ثمر رساند و از حداقل موقعیت‌های گل نهایت استفاده را برد‌ در نیمه دوم نیز یک تیم عاقل و سیاست‌ورز بود. فوتبال عاقلانه به این می‌گویند‌؛ دفاع کردن و خوب دفاع کردن.
استقلال در نیمه دوم به صورت مطلق دفاع کرد‌. در واقع چاره‌ای هم نداشت‌؛ چون پرسپولیس در مثلث هجومی‌‌اش به شدت پرکار بود و اگر بی‌دقتی‌های مهدی طارمی نبود شک نداشته باشید دروازه استقلال باز هم باز می‌شد.
با این همه پرسپولیس در نیمه دوم با وجود تمام حملاتش گل‌بزن نبود، مگر اینکه مهدی رحمتی که گاهی وقت‌ها بی‌دلیل عصبی می‌شود این فرصت را در اختیار این تیم قرار بدهد!
استقلال را در نیمه دوم دیدیم‌؛ تیمی که دندان عقل پرسپولیس را کشید.


نظرات شما
پیشخوان