تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

دلیل جدید برای توجیه شکست در شهرآورد؛ مدافعان پرسپولیس دور از نیمکت بودند!

پرسپولیس در شرایطی به استقلال باخت که هیچ توجیهی برای این شکست وجود ندارد اما کادر فنی سرخپوشان تلاش دارند هر طور شده، ماجرای شکست را با دلایلی که می‌آورند، توجیه کنند.
پرویداد۲۴-رسپولیس در شرایطی به استقلال باخت که هیچ توجیهی برای این شکست وجود ندارد اما کادر فنی سرخپوشان تلاش دارند هر طور شده، ماجرای شکست را با دلایلی که می‌آورند، توجیه کنند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: به هر حال پرسپولیس در صدر جدول بود، با ۱۳ امتیاز بیشتر از استقلال، همچنین مجوز کامل برای جذب بازیکن و بیش از ۸ ملی‌پوش در ترکیب اصلی. سرخپوشان فقط کمال کامیابی‌نیا را در ترکیب نداشتند و به جای او نسبت به نیم‌فصل اول، سروش رفیعی به عنوان یک ستاره به ترکیب تیم اضافه شده بود اما با همه این احوال، بازی را باخت و ۳ امتیاز را تقدیم استقلال کرد.
در این مورد، یک دلیل جدید توسط کادر فنی عنوان شده که جالب توجه به نظر می‌رسد. یکی از نزدیکان به پرسپولیس در این خصوص به ما گفت: «برانکو اعتقاد داشت اگر پرسپولیس در نیمه اول بازی را از نیمه شمالی آغاز می‌کرد، شرایط خیلی متفاوت می‌شد. از آنجا که خط دفاعی تیم از نیمکت پرسپولیس خیلی دور بود، مدافعان تیم پس از دریافت گل اول به هم ریختند و دیگر نتوانستند به بازی برگردند. در این مواقع وقتی تیم با یک گل، شوک می‌خورد، حرف‌های یک مربی تأثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان دارد اما برانکو از همه مدافعان دور بود و نتوانست با آنها صحبت کند. در نیمه دوم که مدافعان پرسپولیس به نیمه شمالی منتقل شدند، شرایط متفاوت شد و این بار پرسپولیس گلی دریافت نکرد. البته استقلال هم در این نیمه حمله‌ای ترتیب نداد. برانکو همچنین گفته بود اگر حداقل یک بازیکن متخصص در دفاع چپ داشت، بازی را این‌طور از دست نمی‌داد چون در این صورت مجبور نبود از یک وینگر ریزنقش مثل فرشاد احمدزاده در پست غیرتخصصی استفاده کند و با همین شیوه، بازی را می‌برد.


نظرات شما
پیشخوان