تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

ترامپ:وضعیت آشفته‌ای را به ارث برده‌ام

رئیس‌جمهوری آمریکا با بیان این‌‌که وی وضعیت آشفته‌ای در آمریکا و خارج از آن به ارث برده است، اعلام کرد هفته آینده فرمان اجرایی جدیدی برای حمایت از کشورش صادر خواهد کرد.
رویداد۲۴«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز پنجشنبه در یک نشست خبری، اعلام کرد که «وضعیت آشفته‌ای» در آمریکا و خارج از آن «به ارث برده است».

ترامپ با انتقاد از رسانه‌ها گفت که آنان خارج از کنترل هستند و به همین دلیل پیامش را «مستقیم به مردم» می‌دهد. وی خبرنگاران را متهم کرد حقیقت را نمی‌گویند و تنها منافع خاصی را دنبال می‌کنند.

اشاره ترامپ به انتشار اطلاعاتی است که در هفته اخیر درباره گفت‌وگوهای مایکل فلین، مشاور امنیت ملی، با سفیر روسیه در واشنگتن منتشر شده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که شغل‌ها در حال انتقال به مکزیک و سایر نقاط بوده و بی‌ثباتی گسترده‌ای در خارج از کشور وجود دارد.

وی اعلام کرد که هفته آینده فرمان اجرایی جدیدی را برای دفاع از امنیت ملی ایالات متحده صادر خواهد کرد. ترامپ این فرمان را در راستای کنترل مهاجرت به آمریکا دانست.

دونالد ترامپ تصریح کرد: فرمان اجرایی تازه به نوعی مطابق با حکم دادگاه ترمیم خواهد شد.

در همین زمینه،وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه در شکایتی ۴۷ صفحه‌ای که تقدیم دادگاه کرده،نوشته است که در خواست بررسی شکایت علیه شکایت ایالت واشنگتن در دادگاه استیناف بزرگتر در منطقه ۹ را ندارد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان