تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

خبری که می‌تواند برای تراکتوری‌ها خوش باشد

در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال اشاره‌ای به تغییر نتایج تیم تراکتورسازی در لیگ برتر نشده است و ظاهرا آن نامه مربوط به شکایت یکی دیگر از بازیکنان خارجی این تیم است.
رویداد۲۴-در نامه فیفا به فدراسیون فوتبال اشاره‌ای به تغییر نتایج تیم تراکتورسازی در لیگ برتر نشده است و ظاهرا آن نامه مربوط به شکایت یکی دیگر از بازیکنان خارجی این تیم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای گذشته نامه ای به زبان انگلیسی از جانب فیفا خطاب به فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد که برخی ادعا کردند این نامه حاوی محتوایی است مبنی بر اینکه فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف نتایج بازی های قبلی تراکتورسازی را به دلیل استفاده از بازیکنان غیرقانونی مشخص و امتیازات این تیم تبریزی را کسر کند. در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگریست.

آخرین نامه فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به فدراسیون فوتبال ایران در مورد باشگاه تراکتور به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی سابق این تیم بوده است. در واقع تراکتورسازی حدود چهار،پنج پرونده مفتوح در فیفا دارد و موضوع تهدید به کسر امتیاز از جانب فیفا بخاطر بدهی این باشگاه به یکی از این بازیکنان است که البته اگر در موعد مقرر پرداخت شود خطری باشگاه تراکتورسازی را برای از دست دادن امتیازاتش تهدید نمی کند و این موضوع که فیفا بخاطر استفاده تراکتور از بازیکنانی مثل عالیشاه و نوراللهی خواستار کسر امتیاز از این تیم است به هیچ عنوان صحت ندارد زیرا آن اشتباه از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ رقم خورده و فعلا مجازاتی را از جانب فیفا برای این تیم پر طرفدار تبریزی در پی نخواهد داشت.  

 

نظرات شما
پیشخوان