رویداد۲۴-«کمال‌الدین شهریاری» عضو کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: من این استیضاح را به دو دلیل به صلاح دولت و ملت نمی‌دانم. اولین مسئله شرایط زمانی است. چندماه اینده در کشور انتخابات برگزار خواهد شد بنابراین در این شرایط هر وزیری که استیضاح شود وزارت خانه مربوطه بدون سرپرست تا پایان دولت باقی می ماند و این باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای ملت می‌شود. 

او ادامه داد: غیرعاقلانه است، یک وزارت خانه بزرگ و پر مسوولیتی مانند راه و شهرسازی در آستانه سال جدید، تعطیلات نوروزی و پایان کار دولت یازدهم بدون وزیر بماند. 

عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه "در شرایط موجود تغییرات داخلی از سوی خود وزیرهم کار درستی نیست" گفت: وزارت راه و شهرسازی وسعت مسوولیت بسیاری در حوزه کاری خود دارد و درست نیست همه وظایف یک ارگان با چنین عظمتی معلق و معطل شود.

شهریاری در پایان گفت: با شناختی که از شخص آقای آخوندی و عملکرد ایشان دارم، به نظر من یکی از باتجربه‌ترین و موفق‌ترین وزاری کابینه دولت است و کسی نیست که به تازگی وارد حوزه راه و شهرسازی شده باشد. بدیهی است انتقادات وارده به استیضاح آقای آخوندی جز بی‌انصافی و اتهام چیز دیگری نیست.

*برنا