تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
آزیتا قره‌بگلو خبر داد:

دستور دادستانی برای ارسال پرونده علیرضا گلی‌پور به دادگاه انقلاب

وکیل علیرضا گلی‌پور از دستور دادستانی برای ارسال پرونده علیرضا گلی‌پور به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب جهت صدور حکم تجمیع خبر داد.
رویداد۲۴وکیل علیرضا گلی‌پور از دستور دادستانی برای ارسال پرونده علیرضا گلی‌پور به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب جهت صدور حکم تجمیع خبر داد.

آزیتا قره‌بگلو وکیل علیرضا گلی‌پور در گفت‌وگو با رویداد۲۴ با اشاره به ارسال بدون دلیل پرونده موکلش به دیوان عالی کشور، گفت: این مسئله با اعتراض گلی‌پور مواجه شد و با توجه به وضعیت جسمانی نامساعد و به خطر افتادن سلامت او، دو شب پیش او به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: در پی اعتراض گلی‌پور، آخر هفته گذشته، علی‌اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور و دادیار اظهارنظر، به همراه محمد فیروزی معاون نظارت دادستان کل کشور در بازدید از زندان اوین، با موکل بنده دیدار و گفت‌وگو داشتند.

قره‌بگلو خاطرنشان کرد: در این بازدید، رئیس دفتر دادستان کل کشور و معاون نظارت دادستان کل کشور، از نزدیک در جریان وضعیت سلامت گلی‌پور و همچنین وضعیت پرونده او قرار گرفتند.

وکیل علیرضا گلی‌پور با اشاره به اعتراض موکلش به ارسال مجدد پرونده به دیوان، اظهار داشت: در بازدید رئیس دفتر دادستان کل کشور و معاون نظارت دادستان کل کشور، قول مساعد برای پیگیری وضعیت او داده شد.

وی افزود: امروز شنبه دادستانی دستور ارسال پرونده علیرضا گلی‌پور به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب جهت صدور حکم تجمیع را صادر کرده است.

قره‌بگلو یادآور شد: حاجی مرادی نماینده دادستان و ناظر در زندان جرائم سیاسی و امنیتی نیز پیش از این گفته بود در صورت صدور حکم تجمیع امکان صدور مرخصی و آزادی متقابل گلی‌پور فراهم می‌شود.

گفتنی است علیرضا گلی‌پور، عضو بنیاد ملی نخبگان کشور، دانشجوی دکتری رشته مهندسی برق در آلمان، از سال ۹۱ به خاطر جرائم امنیتی در زندان اوین به سر می‌برد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان