تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
حق‌‌شناس:

30 درصد از لیست اصلاح طلبان در شورای شهر به جوانان و 30 درصد به بانوان اختصاص داده می‌شود

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین تصمیم‌گیری‌های این شورا برای پنجمین دور انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:‌ شورای سیاست‌گذاری به کلیات شاخص‌ها ورود کرده و هنوز به مصادیق برای انتخابات شوراها نپرداخته است.

رویداد۲۴-محمدجواد حق‌شناس عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین تصمیم‌گیری‌های این شورا برای پنجمین دور انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:‌ شورای سیاست‌گذاری به کلیات شاخص‌ها ورود کرده و هنوز به مصادیق برای انتخابات شوراها نپرداخته است.

وی افزود: طبق آخرین مصوبه‌ها شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با پیشنهاد کمیته سیاستگذاری و تدوین راهبردها موافقت کرده و بر طبق آن 30 درصد از لیست به جوانان و 30 درصد دیگر به بانوان اختصاص داده می‌شود.

عضو ارشد حزب اعتماد ملی ادامه داد: برای ارائه لیست نهایی باید نخست ببینیم چه کسانی برای انتخابات شوراها کاندیدا می‌شوند و پس از روشن شدن گرایش‌ها و نوع نگاه مدیریت شهری بر اساس شاخص‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وارد امتیازبندی می‌شویم و افراد بر اساس این امتیازها شاخص‌بندی خواهند شد.

حق‌شناس ادامه داد:‌بعد از شاخص‌بندی کاندیدا تکلیف فهرست نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها مشخص خواهد شد. بنابراین هر گمانه‌زنی در حال فعلی برای هر لیست و فردی صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان