تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

کارلوس مهمان گوچی و اشکان/ سرمربی به دیدار کریم و مسعود هم می‌رود

سرمربی تیم ملی که تماشاگر بازی جهانبخش مقابل لیون بود، به تور اروپایی خود برای تماشای دوباره بازی جهانبخش و دیگر لژیونرها ادامه می‌دهد
رویداد۲۴-سرمربی تیم ملی که تماشاگر بازی جهانبخش مقابل لیون بود، به تور اروپایی خود برای تماشای دوباره بازی جهانبخش و دیگر لژیونرها ادامه می‌دهد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: کارلوس کی‌روش زمان ترک ایران گفت معمولاً وقتی به مرخصی می‌رود، استراحت نمی‌کند بلکه به برنامه‌ریزی برای تیم ملی ادامه می‌دهد. او خیلی وقت‌ها در سفرهایش برنامه‌های تیم ملی را می‌چیند. این بار هم کی‌روش یک تور اروپایی برای دیدن لژیونرها چیده و قرار است در طول هفته‌های آینده به همین تور ادامه دهد.

کارلوس کی‌روش که ابتدا بازی لیون و آلکمار را تماشا کرد و سپس با جهانبخش دیدار داشت، قرار بود شب گذشته تماشاگر بازی توئنته و هیرنوین باشد. او با قوچان‌نژاد به صورت تلفنی صحبت کرد و قرار شد پس از این مسابقه با هم دیدار داشته باشند. کی‌روش به تازگی در گفت‌وگو با رسانه‌های هلندی به تعریف و تمجید از مهاجم تیم ملی پرداخته و گفت او جزو معدود بازیکنان آسیایی در اروپاست که به طور مداوم گلزنی می‌کند.

در ادامه تور، کی‌روش امشب دوباره تماشاگر بازی جهانبخش و آلکمار خواهد بود. سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا بازی ویلم تیلبورگ و آلکمار را از نزدیک تماشا کند. با تماشای این بازی‌ها و صحبت با مربیان جهانبخش و گوچی، برنامه او به احتمال فراوان در هلند به پایان می‌رسد.

کی‌روش پس از هلند، راهی آلمان می‌شود تا با اشکان دژاگه، کاپیتان اول ایران، دیدار کند. او به تازگی با ولفسبورگ قرارداد بسته است. مجوز بازی اشکان هم قبل از دیدار شب گذشته مقابل دورتموند صادر شد. جمعه آینده ولفسبورگ در ادامه رقابت‌های بوندس‌لیگا به مصاف وردربرمن می‌رود و کی‌روش قرار است تماشاگر این مسابقه باشد. بدین ترتیب او در ورزشگاه خانگی گرگ‌ها حاضر می‌شود و پس از بازی هم با اشکان دژاگه دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

پس از تمام شدن کار کی‌روش در آلمان، او به احتمال فراوان راهی یونان می‌شود. البته کارلوس هنوز سفر خود را به این کشور قطعی نکرده ولی احتمالاً به آتن می‌رود تا بازی کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی را هم از نزدیک ببیند. بدین‌ترتیب او تماشاگر یکی از بازی‌های المپیاکوس و یکی از بازی‌های پانیونیوس خواهد بود. کی‌روش پس از پایان این تور به احتمال فراوان به ایران برمی‌گردد تا برنامه‌ریزی نهایی برای تیم ملی را انجام دهد.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان