تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

سوتی جدید ترامپ در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران (فیلم)

یک روز دیگر آمد و یک سوتی دیگر در دنیای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که دستمایه طنز در رسانه‌های اجتماعی شد.
رویداد۲۴- یک روز دیگر آمد و یک سوتی دیگر در دنیای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که دستمایه طنز در رسانه‌های اجتماعی شد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، ترامپ نشست رسانه‌ای بداهه‌ای را برگزار کرد؛ نشستی که معمولاً مسئولیتش با شان اسپایسر، معاون مطبوعاتی کاخ سفید است.

در طول این نشست مشخص شد باوجودآنکه ترامپ در کسب آرای مردمی شکست خورد، هنوز بر این باور است که بسیاری از مردم با رأی خود او را راهی کاخ سفید کرده‌اند. و همین مسئله باعث چالش یک خبرنگار با او می‌شود. 

همان‌طور که در فیلم منتشر شده می‌بینید، او می‌گوید: «باید به مردم آمریکا بگویم که من 306 رأی الکترال کالج را به دست آوردم چراکه مردم آمدند و چنان‌که پیش‌ازاین هرگز دیده نشده بود، رأی دادند. فکر می‌کنم این رقم بالاترین رقم الکترال کالج از زمان رونالد ریگان بوده است.»

اما ناگهان یک خبرنگار شجاع می‌ایستد و ترامپ را به چالش می‌کشد. پیتر الکساندر، خبرنگار ان بی سی می‌گوید: «شما گفتید که بیشترین رأی الکترال را از زمان ریگان (304) داشتید. اما واقعیت این است که رئیس‌جمهور اوباما 365 رأی را به دست آورد

ترامپ حرف او را قطع می‌کند: «خب منظور من جمهوری خواهان هستند.»

الکساندر پاسخ می‌دهد: «پس در این صورت رئیس‌جمهور اوباما 332 رأی آورد و جورج هربرت واکر بوش 426 رأی. بنابراین چرا آمریکایی‌ها باید به شما اعتماد کنند؟»

ترامپ سعی کرد در ادامه توضیح بیشتری بدهد: «خب نه، این اطلاعات به من داده شده. من نمی‌دانم، به من این‌طور گفته شده. ما اختلاف بسیار زیادی داشتیم.»

الکساندر می‌پرسد: «چرا آمریکایی‌ها باید به شما اعتماد کنند وقتی اطلاعات غلطی که به شما داده شده را متهم می‌کنید، وقتی اطلاعاتی ارائه می‌دهید که غلط است؟»

ترامپ با تکرار این نکته که این اطلاعات به او داده شده و این اطلاعات را در جایی دیده می‌گوید: «اما به‌هرحال پیروزی چشم‌گیری داشتم، آیا موافق نیستید؟»

در اینجا است که خبرنگار می‌گوید «شما رئیس‌جمهور هستید» و می‌نشیند.




نظرات شما
پیشخوان