تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

غفوری‌فرد: جبهه مردمی این هفته به کاندیدای واحد می‌رسد/ باهنر اصلا کاندیدا نیست

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نشست روز پنجشنبه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ‌در این نشست قرار است به کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 برسند اما تا جایی که می‌دانم آقای باهنر اصلا کاندیدا نیست.
رویداد۲۴-عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نشست روز پنجشنبه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ‌در این نشست قرار است به کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 برسند اما تا جایی که می‌دانم آقای باهنر اصلا کاندیدا نیست.
حسن غفوری فرد در ارزیابی اعلام حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 اظهار داشت: بقیه هم خیلی چراغ خاموش نیستند و تاکنون هفت، هشت نفر رسما اعلام نامزدی کرده اند؛ هر چند هم موقعش نشده و تا حدی هم شاید غیرقانونی باشد اما عملا اعلام کرده اند و فعالیت هم می کنند.
وی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش می کنند به یک نیروی واحد برسند.
غفوری فرد در خصوص تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر چه تعداد شرکت کننده ها بیشتر شود انتخابات پرشورتر خواهد شد و رقابت بیشتر می شود.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم دائما نظرشان این بوده که سطح مشارکت عمومی بالاتر باشد و فرمودند حتی اگر هم نظام را قبول ندارید به خاطر مملکت بیایید. شخص مقام معظم رهبری طالب حداکثر مشارکت هستند و مشارکت بالا هم اقتدار نظام را در دنیا نشان می دهد.
غفوری فرد گفت: بنابراین موافق هستم که هر چه تعداد نامزدها بیشتر باشد بهتر است؛ اینها باید از نظر شورای نگهبان تایید شده باشند اما کسانی که فکر می کنند می توانند مورد تایید شورای نگهبان باشند حضورشان را مفید می دانم.
وی در خصوص تاثیرات فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی اظهار داشت: ایشان و آیت الله مرحوم مهدوی کنی بزرگان انقلاب هستند و کسانی بودند که در همه مسایل کشور حضورشان تاثیرگذار بوده است اما در هر حال از سوی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله موحدی کرمانی هستند و تا حدی جای خالی این بزرگان را پر می کند. متاسفانه خیلی از بزرگان در بین ما نیستند و به این راحتی هم نمی شود جایگزین مناسبی برای اینها پیدا کرد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان