تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵

اعلام برائت جبهه مردمی از بقایی

مرضیه وحید دستجردی عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست خبری خود که عصر امروز (سه‌شنبه 3 اسفند) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه پنجم اسفند در مجتمع شهر آفتاب برگزار می‌شود.
رویداد۲۴-مرضیه وحید دستجردی عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست خبری خود که عصر امروز (سه‌شنبه 3 اسفند) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه پنجم اسفند در مجتمع شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: قبلا 2 بار قصد برگزاری مجمع عمومی را داشتیم اما تعداد سالن‌ها محدود بود و مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفتیم. این جمعیت از سراسر کشور منتخب استان‌‌ها و اقشار هستند. در این نشست 3 هزار نفر بعنوان نماینده 25 قشر حضور خواهند داشت و 31 نفر به عنوان شورای مرکزی انتخاب می‌شوند.

اهم اظهارات دستجردی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*رای‌گیری برای شورای مرکزی در نوبت صبح همایش و رای‌گیری برای کاندیدای ریاست جمهوری در نوبت عصر است و برای اولین بار است که در تاریخ انتخابات کار از پایین به بالا صورت می‌گیرد.

*رای‌گیری به صورت دستی انجام می‌شود و هریک از این سه هزار نفر به 10 نفر رای می‌دهند و رای آنها به صورت الکترونیک شمارش می‌شود. از این 10 نفر به 5 نفر و در نهایت به یک کاندیدای واحد خواهیم رسید. این مسئله در مجمع عمومی سوم متبلور می‌شود.

*همه تشکل‌های ارزشی و مردمی که معتقد به اهداف جبهه مردمی، روحانیون، علما و شخصیت‌های برجسته و نمایندگان بودند، تاکنون اعلام حمایت کرده‌اند. اکثریت کاندیداها موافقت خود را با خط و مشی جبهه اعلام کرده‌اند.

*حمیدرضا حاجی بابایی به دلیل کاندیداتوری از جبهه کناره‌گیری کرده است و یک ماهی است که در جلسات جبهه شرکت نمی‌کند. اولین هدف جبهه ایجاد وحدت و اتحاد است و مسائل مبتلا به روز مثل انتخابات سال 96 است. یکی از مهمترین مسائل امروز ما مشکلات اقتصادی است و برنامه‌ای که جبهه اعلام می‌کند در اصل برنامه خود کاندیدا است.

*ترکیب جبهه مردمی نیروهای انقلاب را 30 درصد زنان و 40 درصد آقایان تشکیل می‌دهند و این جبهه کاندیدای خود را با تیم‌اش معرفی می‌کند.

*۵۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شدند.

*موضوع جذب لاریجانی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را باید از خود ایشان سوال کرد . من بعضی اسرار را نمی توانم برملا کنم. اگر دوستان صلاح دانستند، خودشان اعلام می کنند.

*کسانی کاندیدای جبهه مردمی هستند که منتخب این سه هزار نفر باشند و بقایی از سوی سه هزار نفر معرفی نشده است.

*جز یک فرد که آقای جلیلی هستند و امید داریم همراهی کند بقیه کاندیداها با جبهه همراهی کزده اند.

*همه کسانی که خط و مشی جبهه را قبول دارند عضوجز یک فرد که آقای جلیلی هستند و امید داریم همراهی کند بقیه کاندیداها با جبهه همراهی کرده اند.

*جماران

نظرات شما
پیشخوان