تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از نوبخت و وعده ای که محقق نشد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مخالفین دولت که عمدتاً برای تضعیف آن احتیاج به بهانه نیز ندارند، این روزها، با سوژه پرداخت حقوق و عیدی و سخنان آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت مشغول ترک تازی هستند.
رویداد۲۴-روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مخالفین دولت که عمدتاً برای تضعیف آن احتیاج به بهانه نیز ندارند، این روزها، با سوژه پرداخت حقوق و عیدی و سخنان آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت مشغول ترک تازی هستند.
 
دو موضع متناقض وی را کنار هم گذاشته‌اند و از صدا و سیما و فضای مجازی تبلیغ منفی می‌کنند. اولی: صحبت دو ماه پیش او که امسال عیدی کارکنان دولت را با حقوق بهمن ماه می‌دهیم و دومی: که این عیدی تا 20 روز آینده پرداخت می‌شود. 20 روز آینده هم یعنی پایان سال! چرا باید دولت تدبیر و امید، اینگونه بهانه به دست مخالفان خود بدهد؟ آقای نوبخت باید در همان رسانه‌ها راجع به این فضاسازی که موج منفی علیه دولت و در آستانه انتخابات به مردم آن هم در اقشار چند میلیونی ارسال می‌کند، توضیح دهند و روشن گری نمایند و اگر اشتباهی در کلام بوده، عذرخواهی کنند.
بگذارید دیگر افراد و نهادها اعتراف به اشتباه را از مسئولین رده بالای دولت یازدهم یاد بگیرند و مطمئن باشید که این شیوه نه تنها موجب تضعیف دولت نمی‌شود که آنرا تقویت هم می‌نماید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان