تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

اسامی دوتابعیتی ها به وزارت اطلاعات رفت

دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دوتابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.
رویداد۲۴-دادستان کل کشور از ارسال فهرستی از افراد دوتابعیتی به وزارت اطلاعات خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری  با اعلام این خبر گفت: صبح دوشنبه همین هفته  فهرست اسامی افراد دوتابعیتی را به وزارت اطلاعات فرستادیم.

دادستان کل کشور تعداد این افراد را بیش از 10 نفر اعلام کرد و گفت: یکی از منابع معتبر،فهرستی از اسامی دو تابعیتی را در اختیار ما قرار داده و افرادی را معرفی کرده بود  که من در سخنانی از دولت خواستم با اینها برخورد کند.

وی افزود:وزیر محترم اطلاعات اعلام کرده بودند که فهرستی به ما نرسیده است که به دنبال آن،فهرست را دوشنبه  صبح برای وزارت اطلاعات در قالب نامه طبقه بندی شده فرستادیم و امیدواریم بررسی دقیق کنند و اگر مستنداتی هم می خواهند اعلام کنند تا  در اختیارشان بگذاریم که بصورت قانونی با آنها برخورد شود.

دادستان کل کشور با اعلام اینکه " آن منبع معتبر تاکید کرده که اسامی مستند و معتبر است، لکن خودم اسناد را ندیده ام " افزود: موسسات و مراکزی که این افراد در آن شاغل هستند  در آن لیست مشخص و اعلام شده که در مراکز و مناصب دولتی هستند و بهرحال این وزارت اطلاعات است که باید بررسی کند.

منتظری با تاکید بر اینکه اشتغال دوتابعیتی ها طبق قانون در مراکز اجرایی و دولتی ممنوع است گفت: امیدواریم وزارت اطلاعات این موارد را به خوبی بررسی کند چون بهرحال دوتابعیتی ها معمولا موضوع را کتمان می کنند و آن را افشا نمی کنند و این دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی هستند که باید آن را بررسی کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان