تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

پرسپولیس غریب بود

تیمی که دیشب در مسقط از الهلال پیش افتاد و نتوانست برتری‌اش را حفظ کند، در تهران معمولاً از این اشتباه‌ها مرتکب نمی‌شود.
رویداد۲۴-تیمی که دیشب در مسقط از الهلال پیش افتاد و نتوانست برتری‌اش را حفظ کند، در تهران معمولاً از این اشتباه‌ها مرتکب نمی‌شود.

پرسپولیس غیر از روزی که مقابل استقلال غافلگیر شد و بازی یک بر صفر برده را باخت، در این فصل عادت نداشت وقتی از حریفی پیش می‌افتد، به او شانس مجدد بدهد اما قصه دیشب فرق می‌کرد؛ پرسپولیس در تقابل با الهلال، یار دوازدهم خود را نداشت و در غیاب هوادارانی که همیشه در سخت‌ترین شرایط تیم محبوب خود را حمایت کرده‌اند، نتوانست گل برتری‌اش را حفظ کند.
 
پرسپولیس در مسقط غریب بود اما به خودمان دروغ نگوییم. مشکل فقط غربت پرسپولیس یا استقلال و دو تیم دیگر نیست، مشکل اینجاست که ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا غریب هستیم؛ آنجا که تمام تصمیم‌ها علیه فوتبال ایران و به نفع کشورهای عربی منطقه گرفته می‌شود. هنوز یادمان نرفته در بدترین شرایط حاکم بر برخی کشورهای منطقه، تیم‌های ایرانی ناچار بودند به این کشورها سفر کنند. اما حالا سعودی‌ها به بهانه‌های واهی از آمدن به ایران سر باز می‌زنند و ما چون نه زر داریم و نه زور، مجبوریم تیم‌های دسته گل‌مان را به مسقط و دوحه و... بفرستیم تا اوضاع در تشکیلات فوتبال آسیا به کام شیوخ سعودی باشد.
 
اصلاح می‌کنیم؛ پرسپولیس در مسقط غریب نبود، ما در AFC غریبیم. مقصر هم سیستم فعلی نیست، مقصر آن هایی هستند که باارزش‌ترین کرسی‌های قاره‌ای را برای حفظ صندلی خود به این و آن پیشکش کردند.
نظرات شما
پیشخوان