تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

گرد و غبار امروز اهواز تا بعد از ظهر می ماند

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره برخاستن گرد و غبار جزئی از ساعات گذشته در اهواز گفت: این گرد و غبار تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد یافت و پایدار نخواهد بود.
رویداد۲۴-مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره برخاستن گرد و غبار جزئی از ساعات گذشته در اهواز گفت: این گرد و غبار تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد یافت و پایدار نخواهد بود.

کوروش بهادری  اظهار کرد: ‌از صبح امروز بارش‌هایی در نواحی جنوبی و مناطق مرکزی استان آغاز شد؛ این بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت رگباری و پراکنده از استان به ویژه نواحی جنوبی و مرکزی تداوم خواهند یافت.

او تصریح کرد:‌ مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا(جمعه) با ورود یک سامانه به استان جو پایداری در استان حاکم خواهد شد و دربرخی ازشهرها نیز احتمال پدیده مه صبح گاهی در صبح فردا وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به برخاستن گرد و غبار جزئی در اهواز عنوان کرد: با به دلیل وزش باد جنوب شرقی از ساعاتی پیش گرد و غبار جزئی را در اهواز شاهد بودیم که موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی به 7 کیلومتر شد.

بهادری ادامه داد: انتظار می‌رود تا ساعات آینده به تدریج از غلظت گرد و غبار موجود در هوا کاسته شود. این گرد و غبار پایدار نخواهد بود و به کلی از بین خواهد رفت.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه و دهدز با 2 درجه و گتوند با 25 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 6 تا 24 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان