تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵

افشاگری دوباره کی‌روش از بزرگترین کلاه‌بردای عمرش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه SIC در خصوص 800 دلار از دست رفته کمپانی BES گفت: بابت همه چیز متاسفم.
رویداد۲۴-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه SIC در خصوص 800 دلار از دست رفته کمپانی BES گفت: بابت همه چیز متاسفم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه خبری SIC از ماجرای 800 هزار دلار و بانک ورشکسته پرتغالی و کمپانی مالی BES ناگفته‌هایی را بیان کرد.
این مرد پرتغالی دو سال پیش در این خصوص به رسانه‌ها گفته بود: نزدیک به 15 سال از حقوق بازنشستگی‌ام در یک روز به باد رفت. انگار من نیمی از حرفه‌ام را برای اربابان مؤسسه ریوفورته کار کرده‌ام. مردم پرتغال باید بیشتر درباره این بانک بدانند که چطور و چه اقداماتی انجام داده است. بانک پرتغال (Banco Espirito Santo) شعبه دبی مرا فریب داد و پول بیش از نیمی از زندگی کاری من را بالا کشید.


کی‌روش در این خصوص و به تازگی به خبرنگاران گفته است: واقعا در این خصوص متاسفم، من متهمان در این عملیات بانکی را می‌شناسم و آنها هرگز حاضر به همکاری و قبول اشتباه خود نشدند.
گروهی از خبرنگاران حوزه اقتصادی و ورزشی در پرتغال به دنبال کشف حقیقت در این عرصه هستند و تحقیق گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفته است. کی‌روش در این خصوص مدعی شده که از دست رفتن 800 هزار دلار باعث فروپاشی این گروه اقتصادی شده است.
این فروپاشی و ورشکستگی به خصوص در بی نظمی‌های مالیاتی و مالی در بانک شعبه دبی صورت گرفته است.
در این مصاحبه کی‌روش به انتقال مبالغی از سوی این بانک پرتغالی به پایتخت آنگولا نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: من هیچ پیشنهادی یا دستوری دریافت نکردم که به ازای آن پول خود را به شرکت‌های زنجیره‌ای GES منتقل کنم.


در یکی از انتقالات مالی گفته شده که کی‌روش مقصد واریز پول خود را پایتخت آنگولا عنوان کرده و در همین انتقال ارزی مشکلاتی برای او رخ داده است. کی‌روش به شدت از دست این کمپانی‌ها دلخور و عصبانی است و البته باید مشخص شود چرا نوع دریافت مبالغ تا این حد پیچیده بوده است.

نظرات شما
پیشخوان