تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

دغدغه میلیون دلاری یا پرونده ۳۵۰ هزار دلاری؟

مانوئل ژوزه کابوس این‌روزهای پرسپولیسی‌ها شده‌است.
رویداد۲۴-مانوئل ژوزه کابوس این‌روزهای پرسپولیسی‌ها شده‌است.

 خبرآنلاین؛آلارم اکبر طاهری نشان می دهد در میان پرونده های پر تعداد پرسپولیس در فیفا ، پرونده مربوط به سرمربی پرتغالی دوران رویانیان ، از همه خطرناک تر است. پرونده ای که یکبار ایمرررضا خادم ، در همان دو سال قبل ؛ گفته بود تا 6 میلیارد تومان می تواند هزینه در بر داشته باشد. رویانیان اما می گوید در خوشبینانه ترین حالت این جریمه به 350 هزار دلار نمی رسد.

اکبر طاهری مدیر باشگاه پرسپولیس می گوید این پرونده را به شورای حکمیت ورزش بردند اما از حرف هایش مشخص است که اصلا امیدی ندارد. او گفته بزودی حکم پرونده صادر می شود و پولی برای پرداخت ندارند. ابراز امیدواری کرده که وزارت ورزش پول این پرونده را بپردازد. درحالی که اسپانسر قرمزها متعهد به پرداخت سالانه 30 میلیارد تومان به این تیم است و در بین دو نیمه دربی هم نماینده تبلیغاتی اسپانسر تاکید کرد سالی 30 میلیارد تومان به این باشگاه می دهند و غیر از پرداخت هزینه ها ، قرار است برای این باشگاه ها ، استادیوم هم ساخته شود ، قرمزها که کل هزینه جاری شان قرار بوده ، 10 میلیارد تومان باشد ، باز هم با این شرایط در پرداخت هزینه های شکایت ژوزه مشکل مالی دارند. چرا؟ شاید برای اینکه آمار ارائه شده درباره میزان تاوان احتمالی پرداخت به ژوزه ، پولی که از اسپانسر می گیرند یا پولی که هزینه کرده اند ، واقعی نیست.

با این همه روایت رویانیان درباره کابوس پرتغالی این است:«ما ادعا داریم باید از ژوزه غرامت هم بگیریم. من این پرونده را می توانستم حل کنم که برکنارم کردند. ولی پرونده کلش 350 هزار دلار باید باشد. یک بار این آقای طاهری من را دید ، درباره پرونده پرسید. گفتم بیا اسنادش را بدهم. ما دفاع کردیم. اسناد داریم و می توانیم پرونده را ببریم. ولی دیگر خبری نشد .»

این پرونده اما به این سادگی هم نیست. رویانیان می گوید ژوزه را از تمرینات منع کرده بوده و او بی اجازه از ایران رفته است و پرسپولیس باید شاکی باشد اما کمیته انضباطی فیفا چنین نظری ندارد و به نظر می رسد طاهری و دوستانش هم نظری اینچنین دارند. البته فعلا برای این پرونده حکم کسر امتیاز صادر نمی شود چون برای قرمزها جریمه در نظر گرفته می شود و آنها زمان دارند که این پول را بپردازند . با توجه به ترس از جریمه های اخیر ، قطعا پرسپولیسی ها ، در کمترین زمان ممکن این پول را جور می کنند و می پردازند!


برچسب ها: فیفا ، پرسپولیس ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان