تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

تازه‌ترین آمار از انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات

هفتمین جلسه ستاد برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه های مطبوعات برگزار شد.
رویداد۲۴-هفتمین جلسه ستاد برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه های مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفتمین جلسه ستاد برگزاری انتخابات الکترونیک خانه‌های مطبوعات ضمن بررسی زمان‌بندی نهایی انتخابات، آخرین آمار از روند ثبت نام اعضا برای انتخابات الکترونیکی اعلام شد.

بر این اساس، تا ششم اسفند، سه هزار و 521 نفر وارد سامانه خانه مطبوعات شده‌اند و 1601 نفر نیز با تکمیل مدارک، کد پیگیری دریافت نموده و توسط خانه‌های مطبوعات هر استان تایید شده‌اند که از روز دوشنبه نهم اسفند، فرایند تایید عضویت این افراد توسط اداره‌های ارشاد هر استان آغاز خواهد شد.

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان‌های قزوین، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و فارس بیشترین آمار ثبت نام اعضا را به خود اختصاص داده‌اند. استان‌های اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، کردستان و گیلان بیشترین نمایندگی رسانه‌ها را در اختیار دارند و روزنامه‌های «کارو کارگر»، «ابتکار»، «آفرینش»، «فرصت امروز»، «اخبار صنعت»، «تفاهم»، «جهان صنعت»، «سایه»، «بشارت نو» دارای بیشترین پروانه دفتر نمایندگی در استان‌های کشور هستند.

همچنین طبق اعلام ستاد مرکزی برگزاری انتخابات، شروع اعلام نامزدی از تاریخ 11 اسفند و بررسی اعتراض نامزدها توسط ستاد مرکزی 17 و 18 اسفند خواهد بود.

اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند.

کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارائه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند.

همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

لازم به ذکر است ثبت نام در این سایت جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در سراسر کشور به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد الزامی است و متقاضیان باید نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سایت مذکور تسریع نمایند.

نظرات شما
پیشخوان