تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

واكنش حسن فتحی به حواشی سريال شهرزاد

به دنبال حاشيه هاي اخير مجموعه شبكه نمايش خانگي شهرزاد، حسن فتحي، كارگردان اين اثر در نامه اي به سيدمحمد امامي، تهيه كننده و سرمايه گذار، واكنش نشان داده است.
رویداد 24- به دنبال حاشيه هاي اخير مجموعه شبكه نمايش خانگي شهرزاد، حسن فتحي، كارگردان اين اثر در نامه اي به سيدمحمد امامي، تهيه كننده و سرمايه گذار، واكنش نشان داده است.

متن اين نامه كه نسخه اي از آن در اختيار روابط عمومي سريال قرار گرفته است، به شرح زير است:

جناب آقای سيدمحمد امامی تهیه کننده محترم سریال شهرزاد

متاسفانه اخيرا، انتشار مواضع رسانه اي افراد غيرمسئول درباره اينجانب و سريال شهرزاد موجب بروز مسایلی گشته است که در ارتباط با آنها تذکر چند نکته ضروری است:

1- بنابر روال و قاعده مرسوم، در صورت بروز هر موضوع شبهه برانگیز حسب مورد تنها تهیه کننده و کارگردان یک سریال، موظف به ادای توضیحات لازم و رفع ابهام در آن زمینه هستند. 
2- هرگونه اظهارنظر شخصي افراد مرتبط با سريال و نقل قولهاي كذب و بدون اطلاع از طرف اينجانب، مغاير با اخلاق و رفتار حرفه اي است.

3- طرح اظهارنظرهای حاشیه ساز در رسانه ها و مآلاً طرح موضوعات سیاسی که مفهوماً هیچ ارتباطی با داستان ساده و عاشقانه این سریال ندارد، خلاف انصاف بوده و تنها موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

4- به سبب اینکه در بدو توافق برای ساخت این سریال، تصور نمودم تنها با جنابعالی به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذار، همکاری خواهم داشت از این رو در کمال احترام اگر قرار باشد هر فردی به جز شما در مقام تهیه کننده در هر مورد دست به تفسیر ناصحيح از گفته و ناگفته های من بزند با کمال احترام ناگزیرم از همکاری برای ساخت قسمت های بعدی سریال، انصراف بدهم تا به مصداق «گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری» قربانی موضع گیری های پرحاشیه اين قبيل افراد نشوم. 
حسن فتحی-کارگردان سریال شهرزاد

واكنش حسن فتحي به حواشي اخير رسانه اي سريال شهرزاد
برچسب ها: رویداد24 ، حسن فتحی ، سریا ، شهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان