آرشیو

ببینید| درگیری مسلحانه و عملیاتی خونین با پلیس برای فراری دادن محکومان به زندان

در عملیاتی خونین و صحنه‌هایی مشابه فیلم‌های هالیوودی برای فراری دادن محکومان از اتوبوس انتقال زندانیان در فرانسه، طی یک درگیری مسلحانه توسط ۴ فرد مسلح ناشناس، ۳ تن از نیرو‌های پلیس فرانسه کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.  

ببینید| لحظه سقوط تابلوی غول‌پیکر روی سر مردم بر اثر طوفان

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات بمبئی، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت گزارش داد که سقوط تابلوی آگهی بزرگی بر اثر طوفان در این شهر، ۱۴ کشته و دست‌کم ۷۴ مجروح بر جا گذاشت. این تابلوی آگهی روی پمپ بنزینی در شرق پایتخت هند سقوط کرد و ده‌ها نفر زیر آن گرفتار شدند. پلیس پایتخت هند ابعاد تابلوی آگهی را ۷۰ در ۵۰ متر اعلام کرد.

ببینید| گیر کردن یک مرد در بین نرده‌های ترمینال غرب تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: دیشب مردی ۴۴ ساله هنگام خروج از پایانهٔ مسافربری غرب بوده که به‌دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به‌جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده‌های نصب‌شده بر روی آن عبور کند. این فرد هنگام عبور از روی نرده‌ها دچار حادثه شده و انتهای پای چپش در نرده‌ها گیر کرده بود. همچنین نوک نرده‌ها نیز به قسمت بالایی پای او آسیب وارد کرده و دچار جراحت شده.

ببینید| دستگیری ۳ زورگیر در تالش

به‌تازگی فیلمی از زورگیری و قمه‌کشی ۳ نفر از اراذل و اوباش در منطقه کرگان‌رودِ تالش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های متعددی به همراه داشت. فرمانده پلیس تالش از شناسایی و دستگیری این ۳ نفر خبر داد.

ویدیویی از آتش سوزی در قطار هشتگرد-تهران

تصاویری از آتش سوزی در قطار هشتگرد-تهران را مشاهده می‌کنید. این قطار در سرحدآباد کرج دچار آتش سوزی شد. به گفته آتش نشانی، کسی آسیب ندیده و قطار جایگزین هم برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده است.

ببینید| تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی

خودروی دولتی در اتوبان نیایش به دلیل حرکت مخاطره‌آمیز نظیر لایی‌کشی و سرعت غیرمجاز با چندین خودروی شهروندان تصادف کرد و قبل از رسیدن مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از صحنه جرم متواری شد.

ببینید| برخورد شدید یک کامیون با پل هوایی

مقامات ایالت ویرجینیا می‌گویند که بر اثر برخورد یک کامیون با یک پل هوایی بزرگراه، به کسی آسیب نرسید. این ویدئو نشان می‌دهد که کامیون بزرگ در زمان برخورد به پل با سرعت زیاد در حال حرکت بوده است. به نظر می‌رسد راننده کامیون متوجه بالا رفتن قسمت عقب کامیون نشده است که منجر به وقوع این حادثه شده است.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین