تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نقد جلایی‌پور به اپوزیسیون و تندرو‌های داخلی: آن‌ها مزدبگیر اسرائیل شدند و این‌ها با ناراضی‌تراشی، حساسیت ضدصهیونیستی مردم را کم می‌کنند

حمیدرضا جلایی پور، فعال اجتماعی در یادداشت خود به نقد تندروهای داخلی و اپوزیسیون پرداخت و نوشت: آن‌ها مزدبگیر اسرائیل شدند و این‌ها با ناراضی‌تراشی، حساسیت ضدصهیونیستی مردم را کم می‌کنند.

حمیدرضا جلایی پور

رویداد۲۴ حمیدرضا جلایی پور در یادداشت خود آورده است: برای عموم ایرانیان (حتی ناراضیان شدید) روشنگر است که بخش بزرگی از اپوزیسیون غیرملی نه تنها آشکارا در طرف اسرائیل نسل‌کش و کودک‌کش ایستادند و در برابر قتل عام ۴۰ هزار فلسطینی (اکثراً کودک یا زن) و انواع جنایت جنگی هولناک و فریب و دروغ مستمر اسرائیل سکوت کردند، بلکه رسانه‌ها و رهبران این اپوزیسیون وابسته مالی و سیاسی نتانیاهو شده‌اند.


بیشتر بخوانید: حمیدرضا جلایی‌پور: رای اعتراضی در برخی از حوزه‌ها می‌تواند ثمربخش باشد

جلایی‌پور: محمد قوچانی حرف مفت می‌زند/ با حرف سست و مفت، ارزیابی نویسنده نافذ نمی‌شود


متاسفانه شواهد نشان می‌دهد برای عملیات موفق و مدبرانه اخیر به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده است. به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، در هفته‌های گذشته شاهد احکام قضایی و تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم که بر شکاف‌ها و نارضایتی می‌افزاید و ناعادلانه است.
منبع: بامداد نو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
8
7
شرم بر شما اسحالطلبان قدرت طلب محیزگوی متملق
نظرات شما
پیشخوان