رویداد۲۴-رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بیان داشت: داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه پذیرفته شدهاند، میبایست جهت بررسی مدارک اولیه از تاریخ ۹۷/۰۳/۰۱ لغایت ۹۷/۰۴/۰۱ با در دست داشتن مدارک مندرج به دادگستری استان انتخابی محل خدمت ( معاونت منابع انسانی) مراجعه نمایند.مهدی ناصری دولتآبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اظهار کرد: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به منظور تکمیل پرسنل اداری دستگاه قضایی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که این آزمون در آذر ماه سال ۹۶ از طریق سازمان سنجش کشور برگزار گردید.
وی در ادامه گفت: مدارک اولیه مورد نیاز جهت ارائه به امور اداری دادگستری استان انتخابی محل خدمت: اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ارائه مدارک مستدل در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، شورای حل اختلاف، حافظین قرآن و معلولین میباشد.
ناصری دولتآبادی در پایان عنوان کرد: پس از بررسی و تطبیق مدارک ارائه شده با موارد اعلام شده و تایید نتایج قطعی، مراتب جهت برگزاری مصاحبه تخصصی و سپس معرفی قبولشدگان به هستههای گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد.
گفتنی است پذیرفتهشدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق سایت معاونت منابع انسانی به نشانی qazahrm.ir و پیامرسانهای ذیل اخبار مرتبط را پیگیری نمایند.