صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۱۲۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

چینش پست‌های اینستاگرام مطابق سلیقه کاربران امکانپذیر شد

اینستاگرام قصد دارد بر خلاف اعلام قبلی ، نحوه چینش پست‌های منتشر شده را مطابق سلیقه کاربران عملی کند تا کاربران پست های مورد علاقه خود را از دست ندهند.

رویداد۲۴-اینستاگرام قصد دارد بر خلاف اعلام قبلی ، نحوه چینش پست‌های منتشر شده را مطابق سلیقه کاربران عملی کند تا کاربران پست های مورد علاقه خود را از دست ندهند. سال ۲۰۱۶ میلادی بود که شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که می‌خواهد الگوریتم های بکار رفته در نمایش و چینش پست‌های به اشتراک گذاشته شده مخاطبان را تغییر دهد، به گونه‌ای که پست‌های جدیدتر در قسمت بالای صفحه اصلی (news feed) و پست‌های قبلی و قدیمی‌تر در پایین صفحه قرار می‌گیرند اما اکنون اعلام کرده است که نحوه چینش پست های منتشر شده باید طبق سلیقه و خواست کاربران باشد، بدین ترتیب، کاربران در اینستاگرام قادر خواهند بود الگوریتم‌های بکار رفته از سوی این شبکه اجتماعی را بر اساس فاکتورهای زیر تغییر دهند:

۱. میزان علاقمندی به موضوع موردنظر: کاربران قادر خواهند بود بر اساس میزان علاقمندی خود به موضوعات بعنوان مثال غذا، مد و لباس و غیره پست‌های قابل مشاهده را در صفحه اصلی اینستاگرام خود بچینند و مرتب کنند.

۲. رابطه با کاربر موردنظر: کاربران در صورتی که می‌خواهند هیچ پست، تصویر و ویدیویی را که از سوی دوستان و کاربران مورد علاقه‌شان از دست ندهند و به تماشای همه آن‌ها بنشینند، باید اینستاگرام را از این موضوع مطلع سازند.

۳. زمان انتشار پست مربوطه: بر اساس تاریخ، زمان و ساعت انتشار پست‌های ارسالی کاربران قادر خواهند بود آنها را مشاهده کنند.

۴. تعداد دفعات ارسال پست‌های پشت سر هم: در صورتی که یکی از صفحات کاربری یا کاربران به صورت متوالی چند پست پشت سر هم بگذارد، شانس دیده شدن آن از سوی دوستان اینستاگرامی که این فاکتور را تیک زده‌اند، بیشتر خواهد بود.

۵. وضعیت دنبال کردن (following ): فاکتور وضعیت دنبال کردن افراد می‌تواند عامل مهمی باشد تا اینستاگرام بتواند نحوه چینش پست‌های مورد علاقه شما را بهتر بچیند و عوض کند.

اینستاگرام بدین منظور اعلام کرده که می‌خواهد با افزودن این قابلیت جدید با آیکون مشکی رنگ شبیه به نماد اینستاگرام، به کاربران اجازه دهد الگوریتم نمایش و نحوه چینش پست های مورد علاقه خود را با خواست و سلیقه خود تغییر دهند.

منبع: ایسنا
نظرات شما