صدری در پنجمین ملاقات عمومی با کارکنان:
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پنجمین دیدار عمومی با کارکنان که امروز سهشنبه ۲۲ خردادماه ۹۷ برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به منافع تمام ذینفعان اظهار کرد: تحقق رضایت مندی کارکنان، پیشنیاز توسعه شرکت مخابرات ایران است.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، جمعی از کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و همچنین بازنشستگان شرکت با مدیرعامل شرکت مخابرات، دیدار و بهصورت جداگانه، نقطه نظرات و درخواستهای خود را با مهندس سید مجید صدری مطرح کردند.
مهندس سیدمجید صدری نیز در فضایی صمیمی بهصورت جداگانه با هریک از مراجعهکنندگان، ملاقات و در هر مورد با توجه به موضوع، دستور بررسی و رسیدگی را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این ملاقات ها ضمن تأکید مجدد بر برگزاری مداوم جلسات و دیدارهای عمومی با کارکنان در سراسر کشور توسط مدیران مناطق اضافه کرد: علاوه بر روندهای اداری موجود، در این دیدارها پیشنهادات و انتقادات کارکنان در حوزههای کاری و مخابراتی دریافت شده و بهمنظور حل آنها چارهاندیشیهای لازم صورت میگیرد.
مهندس سیدمجید صدری با آرزوی بهرهمندی تمام کارکنان از برکات معنوی ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر تصریح کرد: امسال با در پیش گرفتن روحیه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و با تحقق رضایتمندی کارکنان در تلاش هستیم تا بهعنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور در مسیر تحقق مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری گام برداریم.
وی همچنین تأکید کرد: اعتقاد مدیران شرکت مخابرات ایران بر این است که لازمه توسعه زیرساختها و افزایش کیفیت خدمترسانی، تأمین رضایت کارکنان و توجه به دغدغههای حوزه سرمایه انسانی شرکت است.