صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۱۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
عارف در جمع مردم مرند:

لعن نفرستیم به دولت احمدی نژاد، دعا کنیم به راه راست هدایت شوند

عارف با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، وارث ٦٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته است، ادامه داد: این رقم در حدود ٢٠ بودجه عمرانی کشور است.

رویداد۲۴-رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمدرضا عارف در همایش اصلاح طلبان شهرستان مرند و جلفا با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای برای بار دوم عنوان کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی با حرکات خودشان در تمامی برهه‌ها، مسئولان را مدیون خودشان کرده اند و به همین دلیل، خدمتگذاری به این مردم، افتخاری بسیار بزرگ است.

وی با بیان اینکه آذربایجان، مهد گفتمان اصلاحات و اصلاح طلبی است، ادامه داد: مردم قهرمان آذربایجان‌شرقی، نقش ویژه ای در برهه‌های حساس و تاریخی ایران اسلامی داشته اند و در خلق حماسه سیاسی ٢٤ خرداد نقش بسزایی داشته اند.

وی در واکنش به رفتار یکی از حضار مبنی بر لعن دولت احمدی نژاد تصریح کرد: لعن فرستادن در مشی اصلاحات جایی ندارد و دعا می‌کنیم کسانی که مشکلات متعددی را برای مردم این سرزمین ایجاد کردند به راه راست هدایت شوند.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به تغییر رویکرد فکری قوه مجریه در سال ٩٢ توسط مردم اظهار کرد: هم اکنون، نوبت مجلس شورای اسلامی است تا در چارچوب قانون اساسی، تغییر کند.

عارف با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، وارث ٦٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته است، ادامه داد: این رقم در حدود ٢٠ بودجه عمرانی کشور است.

به گفته وی، اکثر وعده های دولت همچون مساله برجام، محقق شده است .

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: لغو تحریم‌های ظالمانه و حفظ فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند برجام است و وظیفه همگانی است از این دستاوردها حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه سیاه نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) بهترین حامی و مدافع برجام بودند. رفتار مدعیان ولایت را در مجلس دیدیم و مشاهده کردیم که عده ای، بی انصافی خود را به حد اعلی خود رساندند و به فرزندان مومن و متعهد این نظام، اهانت کردند.

به گفته عارف، راهبرد اصلی اصلاح طلبان، ارتقاء جایگاه مجلس تا جایی است که واقعا در راس امور باشد و بخصوص، تنها دغدغه آن، رفع مشکلات مردم باشد.

منبع: ایسنا
نظرات شما