صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۳۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

امیدوارم اشعار تفرقه‌آمیز در وحدت مسئولان خلل ایجاد نکند

محسن هاشمی گفت: باید مراقب بود این روحیه نشاط با شکست‌های احتمالی تضعیف نشده و به برتری ‌جویی نژادی و ملیتی تبدیل نشود.

رویداد۲۴-محسن هاشمی گفت: باید مراقب بود این روحیه نشاط با شکست‌های احتمالی تضعیف نشده و به برتری ‌جویی نژادی و ملیتی تبدیل نشود.محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در ابتدای هفتادومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک و گرامیداشت عید سعید فطر گفت: پیام عید فقطر همدلی است که در نماز وحدت‌بخش عید فطر تجلی می‌یابد و امیدواریم اشعار تفرقه‌آمیز در وحدت و همدلی مسئولان ذیل رهنمودهای رهبر خللی به جود نیاورد.

محسن هاشمی با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال و والیبال ایران افزود: ورزش قهرمانی نماد دوستی ملت‌ها و تبلور روحیه موفقیت‌طلبی در جامعه است. در جامعه‌ای که اخبار ناگوار و سوانح و اتفاقات فراوانی در دو سه سال گذشته رخ داده است، این پیروزی‌ها ارزش دوچندان دارد و بهانه‌‌ای برای تزریق نشاط و امید به جامعه است.

وی افزود: باید مراقب بود این روحیه نشاط با شکست‌های احتمالی تضعیف نشده و به برتری ‌جویی نژادی و ملیتی تبدیل نشود.

رئیس شورای شهر، ایران را نماد مدارا، گفت‌وگو و تعامل فرهنگی دانسته و گفت: جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال فرصتی برای نمایش و تبلور فرهنگ غنی ایران در سطح بین‌الملل است. مسئولان فرهنگی نیز با استفاده از زیرساخت‌های مناسب شهری از سالن‌ها و اماکن فرهنگی برای ایجاد فرصت حضور با نشاط شهروندان جهت تماشای مسابقات ملی استفاده کردند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: پخش سرود ملی ایران قبل و بعد از مسابقات دعوت از چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای تماشای مسابقات در کنار مردم و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و تجربیات سازنده در فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند در ایجاد رفتارهای هنجارمند و تقویت هیجان مثبت در جامعه موثر باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما