مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در هشتمین دیدار عمومی با کارکنان که امروز سهشنبه 12 تیرماه 1397 برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و همدلی کارکنان تاکید کرد: آن چه موفقیت شرکت را تضمین می کند ، وحدت و همدلی کارکنان است و این امر تاثیر مستقیمی بر جذب مشتریان و تحقق مشتری مداری خواهد داشت.
رویداد۲۴ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در هشتمین دیدار عمومی با کارکنان که امروز سهشنبه 12 تیرماه 1397 برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و همدلی کارکنان تاکید کرد: آن چه موفقیت شرکت را تضمین می کند ، وحدت و همدلی کارکنان است و این امر تاثیر مستقیمی بر جذب مشتریان و تحقق مشتری مداری خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، جمعی از کارکنان و بازنشستگان شرکت در ادامه دیدارهای هفتگی مهندس سید مجید صدری، با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بهصورت جداگانه، ملاقات و نقطه نظرات و درخواستهای خود را با وی مطرح کردند.
مهندس سید مجید صدری نیز در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزار شد، ضمن توجه به مشکلات و دغدغههای هریک از کارکنان، در هر مورد دستور بررسی و رسیدگی بهمنظور حل مشکلات را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت همگرایی در بدنه شرکت اظهار کرد: حوزه سرمایه انسانی، مهمترین اولویت مدیریت شرکت مخابرات ایران است و با تمام توان، متعهد به رفع مشکلات و دغدغههای کارکنان و بازنشستگان شرکت در بخش های مختلف هستیم.