کد خبر: ۱۵۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷
با خدمت بانک آفیسر؛
بانک ملی ایران با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام میشود.
رویداد۲۴ بانک آفیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار میگیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل میشود.
این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانکهای بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفقترین طرحهای شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب میشود که در شعب مراکز استانها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و میتواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.
بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژهای را نیز اختصاص میدهد که علاوه بر روشهای معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دورههای آموزشی فنی را گذرانده اند.
در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام میشود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری میتواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.
هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.
این طرح دقیقا در افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکههای اجتماعی داخلی اقدام میکند و گامی تازه و جدی برای اعتلای نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.
متقاضیان بهره مندی از این خدمت میتوانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.