دکتر حسین زاده تاکید کرد:
مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از روشهای نوین در حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: امروز محصولات بسیار متنوعی در بانک ملی ایران وجود دارد که نیازمند تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی کامل به مشتریان و مردم است.
رویداد۲۴ دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که فضای مجازی، ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی است، اظهار کرد: روابط عمومی بانک ملی ایران از دیرباز در فضای اینترنت بسیار فعال بوده و امروز نیز از این ظرفیت استفاده میکند، اما نباید به حد کنونی راضی باشیم، بلکه باید از پتانسیلهای مغفول نیز حداکثر استفاده را داشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه ساختار روابط عمومی بانک ملی ایران متحول شده و جزو ساختارهای پیشرو در بانک است، بنابراین همه زیرساختها برای جهش آن به خوبی فراهم است.
حسین زاده با اشاره به این که کار کردن در حوزه روابط عمومی به عشق، تلاش شبانه روزی، هنر و علاقه نیاز دارد، تاکید کرد: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم اطلاع رسانی خدمات بانک به مشتریان تاکید کرد و گفت: بسیاری از خدمات بانک درون سازمان ارائه میشود، اما این خدمات برای کارکنان مبهم است که روابط عمومی باید در اطلاع رسانی آنها نیز پیشتاز باشد.
به گفته وی، ارتباط بانک ملی ایران با رسانهها پیوسته و دائم است، اما نباید به شرایط کنونی قانع باشیم، بلکه باید از ظرفیت رسانهها برای تشریح خدمات بانک حداکثر استفاده را داشته باشیم.
حسین زاده پیام رسان بله را ظرفیت بی بدیلی برای معرفی محصولات بانک ملی ایران خواند و گفت: امروز اپلیکیشن ۶۰، سامانه بام و بانک آفیسر، در نظام بانکی منحصر به فرد هستند، بنابراین هر چه برای معرفی آنها کار کنیم، کم است.
در این نشست، سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریتش، بر لزوم استفاده حداکثری از توان کارکنان این بخش در جهت منافع بانک تاکید کرد.
کارکنان روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این نشست به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
منبع: پرتال بانک ملی