معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از اتمام عملیات واریز بستههای حمایتی بیمهشدگان این سازمان خبر داد و گفت: بیمه شدگان معترض میتوانند با شماره ۱۴۲۰ تماس و اعتراض خود را ثبت کنند.
رویداد۲۴ رحیم اردلان اظهار داشت: واریز بستههای حمایتی به حساب بیمهشدگان تحت پوش سازمان تامین اجتماعی شب گذشته با آخرین پرداختهای بانک ملی به پایان رسید و در مجموع ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بستهها را دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه ۲۸ بانک عامل در واریز بسته حمایتی به بیمه شدگان همکاری کرده اند، گفت: از روز شنبه ۲۹ دی ماه تا اول بهمن ماه طی سه روز واریزها انجام شد و بر اساس بُعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به خانواده یک تا ۵ نفره به بالا تعلق گرفت.
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که بسته حمایتی برای آنها واریز نشده و کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق دریافت میکنند میتوانند با شماره ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی تماس و اعتراض خود را ثبت و اعلام کنند، افزود: کارشناسان ما در این مرکز مستقر هستند و به تمامی تماسها پاسخ داده میدهند و پس از جمع بندی نظرات و اعتراضات به مراجع بالا دستی که وزارت رفاه است ارسال میشود.
وی در مورد سامانه #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بیان داشت: اطلاعات در مورد راه اندازی این سامانه مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و پیگیریهایی که صبح امروز انجام داده ایم مشخص کننده است که هنوز این سامانه قابل استفاده نیست.