اگر بدون انجام کار، لبخند تحویل آنان دهیم زمینه رضایت آنان را فراهم میکنیم.
رویداد۲۴ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با درک صحیحی که از رفتار نادرست کارکنان با ارباب رجوع داشتیم به همراه مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به این جمع بندی رسیدیم که اصلاح رفتار در این سازمان لازم است.
محمد شریعتمداری افزود: روزانه یک میلیون و سالانه ۳۶۰ میلیون مراجعه به این وزارتخانه میشود که اگر به آنان لبخند تحویل دهیم حتی اگر کار هم انجام نشد زمینه رضایت آنان را فراهم میکنیم.
وی یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد و ۴۲ میلیون نفر از مردم ایران به نوعی عائله این سازمان هستند.
شریعتمداری اظهار داشت: باید یک تغییر در رفتار سازمان ایجاد کرد و بر همین اساس هم چالش مهربانی را آقای نوربخش مطرح کرد و توسعه داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رفتار سازمان ممکن است اندکی با بخشنامه تغییر کند، گفت: این نوع رفتار میتواند با تشویق و تنبیه هم اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره خوشرویی را برگزار و از همکاران دعوت کردیم تا با مردم خوشروتر برخورد کنند.