صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

نحوه شکایت از هتل‌ها در ایام نوروز

تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می‌شود.
رویداد۲۴ شماره تلفن ۲۸۴۷ به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می‌کند.
 
جمشید حمزه زاده با اشاره به پورتال جامعه هتلداران بیان کرد:یکی از راه‌های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرس http://hoteldaran.com/fa/complaints ارسال کنند.
منبع: تابناک
نظرات شما