صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 07
کد خبر: ۱۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

مجید صدری: کارکنان شرکت مخابرات ایران، نماد تعصب سازمانی هستند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: کارکنان این شرکت با پیشینه‌ای که دارند و تلاشی که در مواقع بحران انجام می‌دهند، نماد تعصب سازمانی هستند.
رویداد۲۴ سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، طی سخنانی در مراسم دیدار نوروزی با همکاران با بیان این مطلب افزود: از دیرباز، بخش مهمی ازشرکت مخابرات ایران اجرایی بوده و کارکنان آن در سرما و گرما، شهر‌ها و روستاها، هوای خوش و ناخوش، خیابان‌ها و بیابان ها، عملیات اجرایی در زمینه ارتباطات کشور انجام داده و تلاش آنان هرگز در شرایط سخت متوقف نخواهد شد.

سیدمجید صدری، با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران دارای برند و پیشینه قدیمی می‌باشد خاطرنشان کرد: این شرکت، همواره به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی کشور با توسعه و نگهداری شبکه در شرایط سخت عجین بوده و در مواقع بحران، کارکنان آن به صورت خودجوش و جهادی برای پایداری ارتباط تلاش می‌کنند.

وی به مقوله عادی بودن درک شرایط اضطرار یرعامل از سوی کارکنان پرداخت و اظهار داشت: شرایط اضطرار برای کارکنان شرکت، پدیده جدیدی نیست، بلکه از زمان جنگ تحمیلی، قطع ارتباط و برقراری آن در مواقع بحران، شرایطی بود که به صورت لحظه‌ای برای کارکنان این شرکت رقم می‌خورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه برقراری ارتباط فقط منوط به مناطق شهری نبوده و جاده‌ها و روستا‌ها حتی در دوردست‌ها نیز باید از ارتباط و تلفن بهره‌مند شوند گفت: کارکنان بخش اجرایی در سراسر کشور همواره با عزیمت به مناطق دور افتاده، دشت‌ها و تپه ها، کار نصب تجهیزات را حتی در شرایط برفی و بارانی انجام داده اند.

سیدمجید صدری با اظهار تأسف از وقوع سیل در کشور و ایجاد خسارت به هموطنان مناطق کشور بیان کرد: در حادثه غم انگیز سیل اخیر نیز که در بعضی از مناطق کشور در آستانه سال نو اتفاق افتاد، از همان ابتدا، شرکت مخابرات ایران با نیرو‌های تلاشگر و متخصص خود، وارد عمل شد و در مناطقی که ارتباط قطع شده بود، با بازسازی موقت یا با جایگزین کردن تجهیزات پرتابل، در کمترین زمان ممکن ارتباط را برقرار کرد تا ضمن تسهیل در امداد رسانی سایر دستگاه ها، ارتباط مخابراتی آن مناطق نیز برقرار شود.

وی در پایان این بخش از سخنان خود، به سوابق کارکنان شرکت مخابرات ایران پرداخت و افزود: با سوابقی که در کارنامه کارکنان است، کار در شرایط سخت و انجام کار‌های اجرایی در مواقع بحران مانند: سیل، زلزله، آتش سوزی و ... برای آنان هرگز دشوار نبوده و به خوبی از این مشکلات عبور می‌کنند.
نظرات شما