صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۷۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
توضیح مدیر روابط عمومی همراه اول؛

ارسال پیامک بدهی بالا و یکطرفه شدن خطوط همراه اول برای چه بود؟

روز گذشته شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" مواجه شده‌اند.

رویداد۲۴ شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول  روز گذشته در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: « بروز اختلال در اجرای عمليات صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشتركان شده است.

 از مردم و مشتركان پوزش خواسته و اطمينان می‌دهيم نهايت تلاش در جهت رفع مشكل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم به‌زودی از طريق پيامك برای مشتركان ارسال می شود».

گفتنی است؛ شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" مواجه شده‌اند. میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این اتفاق ناشی از بروز اشکال سیستمی در همراه اول بوده  است. مشترکانی که چنین پیامکی دریافت کرده‌اند فعلا نباید پرداختی انجام دهند، این مشکل در حال حاضر در حال پیگیری است و تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد. اگر چنانچه برخی از مشترکان به دنبال چنین پیامکی پرداختی هم انجام داده باشند این مبلغ در بستانکاری آنها قرار خواهد گرفت.

نظرات شما