رویداد۲۴ ترابی با اشاره به نقش فرهنگ در غنیسازی فرهنگی خانوادهها بهعنوان پشتوانۀ اصلی سازمان تصریح کرد: فولاد مبارکه به موازات تولید و توسعۀ شرکت، در بخش توسعۀ فرهنگی کارکنان و خانوادهها نیز به فراخور مناسبتها و موارد مختلف، اقلام و کالاهای فرهنگی متناسب اعضای خانوادههای شرکت در نظر گرفته که تأثیر فرهنگی شگرفی داشته است.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه تولید محتوای فرهنگی مشترک صنعتی در جشنوارههای ملی و بینالمللی باعث میشود مردم و قشرهای گوناگون جامعه بیشازپیش با فرهنگ صنعتی آشنا شوند، افزود: بنگاههای اقتصادی با عجین شدن در مقولۀ فرهنگ بهتر میتوانند در جامعه معرفی شوند و به تولید خود ادامه دهند.
ترابی تصریح کرد: همانگونه که تولید محصول در فولاد مبارکه بر اساس استاندارد فنی جهانی است، پیوست فرهنگی نیز باید با زبان مشترک استانداردسازی شود تا نتیجۀ مطلوب حاصل شود.